اخبار داغ

مدافعان سلامتِ بیمارستان شهید مدنی خرم آباد تجلیل شدند+عکس

مدافعان سلامتِ بیمارستان شهید مدنی خرم آباد تجلیل شدند+عکس
امروز طی مراسمی از خدمات شبانه روزی کادر درمان بیمارستان شهید آیت اله مدنی شهرستان خرم آباد با اهدا لوح تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، ماشالله بازگیر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با بیماری قرار داشتند و با ایثار جان خود برای نجات جان دیگر هموطنان پای کار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به خدمات شبانه روز پرستاران در بیمارستان ها افزود: حضور بسیاری از پرستاران ضمن این که موجب امید بیماران و خانواده های آن ها می شد در روند بهبودی بیماران بسیار اثرگذار بود.

,
,
, ,

فرمانده سپاه خرم آباد تصریح کرد: تلاش چندماهه شبکه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت ما هجمه های روانی دشمنان علیه مردم و کشور در دوران کرونا را خنثی کرد.

,


وی با اشاره خدمات بسیج خرم آباد در راستای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: بسیجیان با انجام برنامه های غربالگری،ضدعفونی و تولید ماسک شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در مدیریت و کنترل بیماری همراهی کردند.

,
,
,
, ,


بازگیر عنوان کرد: در روز های ابتدایی و شیوع کرونا بسیاری از بسیجیان به صورت داوطلبانه برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا نام نویسی کردند تا در صورت نیاز در بیمارستان ها و نقاهتگاه ها حضور یافته و یاری گر و کمک کننده کادر درمان باشند.

,
,

وی با اشاره به ضرورت رعایت موارد بهداشتی از جانب مردم تاکید کرد: امید داریم که بزودی شاهد موفقیت کادر بهداشت و درمان کشور عزیزمان ایران اسلامی در تولید واکسن و ریشه کن شدن کامل این بیماری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه