اخبار داغ

هشدار چندین باره رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند/زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد

مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند/زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد
عباس موسوی با اشاره به اینکه مردم فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند، بر پرهیز از از سفرهای غیرضرور تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی 24  ساعت گذشته تعداد 48 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: رف همین مدت تعداد 43 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون 251 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی با اشاره به اینکه لطفا کرونا را جدی بگیرید، اظهار کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنید ، از سفرهای غیرضرور پرهیز کنید.

وی خاطرنشان کرد: در تجمعات ، مراسمات عزا و عروسی و دورهمی ها و جشن ها شرکت نکنید و حتما ماسک بزنید.

این مسئول ادامه داد: مراسم‌های شلوغ و مراکز پرتردد کانونی برای انتشار بیماری کرونا است و فاصله گذاری اجتماعی باید همواره در این مکان ها مورد توجه قرار گیرد.

موسوی گفت: فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید همه گیر شود و فقط با رعایت بهداشت است می‌توان با این ویروس مقابله کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد، افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان باید پروتکل های بهداشتی و فاصله ایمن با افراد را رعایت کرد و از سفر های غیر ضرور، حضور در اجتماعات شلوغ پرهیز شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه