اخبار داغ

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری تبریز خبر داد؛

کاهش 60 درصدی مسافر در ترمینال تبریز

کاهش 60 درصدی مسافر در ترمینال تبریز
عادلی گفت: بعد از بازگشایی ترمینال تبریز، میزان ورود و خروج مسافران از پایانه مسافری تبریز به‌طور معمول 60 درصد کاهش یافته است، وضعیت کرونایی کشور را می‌توان از عوامل دخیل در کاهش مسافر نام برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادلی مدیرکل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز، با اشاره به فاصله‌گذاری اجتماعی در ترمینال تبریز به خبرنگار آناج، گفت: از روز اول اردیبهشت که فعالیت پایانه‌های مسافربری از سر گرفته شد، بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مسافران توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه، نظارت بر شرکت‌های مسافربری بر عهده اداره کل راه و ترابری استان است یادآور شد: پک‌های بهداشتی هم در داخل ترمینال تبریز و هم در اختیار مسافران داخل اتوبوس قرار داده می‌شود، در کل مجموعه ترمینال تبریز افراد موظف هستند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت  و استفاده از ماسک اجباری است.

,

عادلی با اشاره به وضعیت رفت و آمد اتوبوس‌ها به نقاط مختلف تصریح کرد: بعد از بازگشایی ترمینال میزان ورود و خروج مسافران از پایانه مسافری تبریز به طور معمول 60 درصد کاهش یافته است، وضعیت کرونایی کشور و استقبال کم مسافران را می‌توان از عوامل کاهش مسافر نام برد.

,

مدیرعامل پایانه‌های مسافری تبریز گفت: در سه ماهه ابتدایی سال 304662 نفر از خدمات ترمینال تبریز استفاده کردند این در حالی است که در سه ماهه مشابه سال گذشته این رقم به 904753 نفر رسیده بود. بنابراین می‌توان گفت بیش از 60 درصد کاهش مسافر داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه