اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

تردد مسافر به اورامانات ممنوع است

تردد مسافر به اورامانات ممنوع است
هوشنگ بازوند گفت: تردد در منطقه اورامانات از امروز تا صبح روز شنبه اول تیر ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند امروز سه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه تردد مسافر به اورامانات از امروز بعدازظهر تا صبح روز شنبه ممنوع است، اظهار داشت: ورود به این شهرستانها طی این سه روز فقط برای افراد بومی مجاز است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت بحرانی استان کرمانشاه نسبت به شیوع بیماری کرونا، افزود: انتظار می‌رود مردم همانطور که در ماه‌های گذشته با مشارکت این بحران را مدیریت کردند و پیک بیماری را عقب انداختند، اکنون نیز با همدلی و همراهی در خصوص کنترل این بیماری مشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز آمار بستری‌ها از مرز ۴۰۰ نفر گذشته است و اگر مردم رعایت نکنند بدون شک بهای سنگینی باید پرداخت کنند.

بازوند ادامه داد: کمیته‌ای در اسرع وقت برای تعطیلی دفاتر پیشخوان به مدت ۱۰ روز تشکیل شود تا اگر چنانچه بستن این دفاتر فرصت را از مردم نمی‌گیرد، نسبت به این کار اقدام شود.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه جلسات اداری ظرف مدت ۲۰ روز کاهش داشته باشد، گفت: مدیران کل مجاز هستند به افرادی را که زمینه بیماری و یا مشکلاتی دارند اجازه دور کاری بدهند.

وی همچنین بر کاهش ظرفیت حضور بیماران در مطب‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: مطب پزشکان سعی کنند نوبت دهی را الکترونیکی کنند و به این منظور جهت مجهز کردن مطب‌ها به این سیستم نظام‌پزشکی تمام همت خود را بکار بگیرند.

بازوند همچنین با توجه به مشکلات گرانی حاکم بر بازار گفت: ضروری است ستاد تنظیم بازار جهت بررسی و حل و فصل این مشکلات هر چه سریع‌تر تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: تالارها تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل هستند و بازرسین نسبت به این کار اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه