اخبار داغ

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان:

دوره‌های آموزش خبرنگاری در لرستان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش خبرنگاری در لرستان برگزار می‌شود
سید احمد موسوی گفت: آموزش و برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاری برای اصحاب رسانه استان لرستان از رویکرد اصلی خانه مطبوعات در سال ۹۹ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سیداحمد موسوی امروز در جلسه انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه آموزشی بین اداره کل فنی حرفه‌ای و خانه مطبوعات استان، گفت: خانه مطبوعات استان لرستان در دوره ششم اولین اولویت آن برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری بوده که با حضور ۳۰ نفر از خبرنگاران کلاسهای را برگزار کرد که متاسفانه در اواخر برگزاری کلاس ها با بیماری کرونا مواجه شده ایم و همه کلاس ها و آموزش ها تعطیل شدند و نتوانستیم این دوره‌ها را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به پایان سال گذشته دستور کار خانه مطبوعات که در حوزه رفاهیات اصحاب رسانه بود، افزود: تقریبا ۹۵ درصد برنامه‌های ما در سال گذشته در حوزه رفاهیات خبرنگاران صورت گرفته است.

,

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان اظهار داشت: آموزش و برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاری برای اصحاب رسانه استان لرستان رویکرد اصلی خانه مطبوعات در سال ۹۹ است.

,

موسوی با اشاره به پیشنهاد به مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان برای آموزش خبرنگاری که بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل این اداره در راستای آموزش استفاده کنیم، بیان کرد: با توافق سازمان فنی وحرفه ای و با توجه به مشکل فضا هرگونه دوره‌های آموزشی برای خبرنگاری را در سازمان فنی حرفه‌ای استان لرستان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در راستای انعقاد تفاهم نامه با فنی حرفه‌ای استان لرستان، گفت: در این دوره‌های آموزشی خبرنگاری، دوره های عکاسی، ایندیزاین، مراحل مختلف کامپیوتر adsl۱ و adsl۲، فتوشاپ، گرافیک، طراحی وب و… را در این دوره ها با همکاری فنی حرفه‌ای استان برگزار خواهیم کرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه