اخبار داغ

گزارش تصویری؛

همایش انس و مودت خانواده های پاسدار در خرم آباد برگزار شد

همایش انس و مودت خانواده های پاسدار در خرم آباد برگزار شد
در همایش انس و مودت خانواده های پاسدار از همسران و دختران کارکنان سپاه ناحیه خرم آباد تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر ظهر امروز در همایش انس و مودت خانواده های پاسدار که در حسنیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، با اشاره به نقش همسران و دختران پاسداران در پیش برد اهداف و آرمان های انقلاب، اظهار داشت: پاسداری شغل نیست بلکه مکتبی الهی متشکل از آرمان های امام راحل و شهداست؛حضور شبانه روز پاسداران در محل کار برای اجرای ماموریت های محوله گواه این مدعا است.


وی افزود: پاسداری صرفا حضور در یک عرصه نیست بلکه حضور به موقع و بهنگام در تمام عرصه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و …است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,


فرمانده سپاه خرم آباد تصریح کرد: هم چنین پاسداران آن جایی که سیل،زلزله، و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی باشد با روحیه جهادی و انقلابی پای کار هستند همانطوری که در هنگامه شیوع کرونا در عرصه های مقابله با کرونا از ضدعفونی و غربالگری تا تولید ماسک و کمک های مومنانه حاضر شدند.

,
,


وی در این رابطه با بیان این که پاسداران هرلحظه آماده ایثارگری هستند، عنوان کرد: همسران پاسداران به عنوان پایه و اساس خانواده ضمن پشتیبانی همسر پاسدار خود، ایثارگران واقعی هستند که در خط مقدم مبارزه با تمام هجمه های دشمنان وارد میدان جهاد و خدمت شده اند.

,
,


سرهنگ بازگیر با اشاره به نقش همسران شهدا در پیشبرد اهداف شهدا بیان کرد: با مرور زندگی نامه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و …می بینیم همسران گام به گام همراه فرماندهان شهید بوده اند.

,
,


وی تاکید کرد: زنان؛ رهبران و تربیت کنندگان یک جامعه هستند چرا که مهم ترین و اصلی ترین نقش را در تربیت فرزندان به عنوان سرمایه انسانی و اعضای یک اجتماع بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از همسران و دختران پاسدار تجلیل شد.

,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه