اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در آیین اختتامیه جشنواره‌های «ابوذر» و «سرو سفید»؛

رسانه‌ها می‌توانند در تحقق بیانیه گام دوم نقشی اساسی ایفا کنند

رسانه‌ها می‌توانند در تحقق بیانیه گام دوم نقشی اساسی ایفا کنند
فرمانده سپاه قائم‌آل محمد(عج) گفت: رسانه‌ها می‌توانند بر مبنای بیانیه گام دوم، در حوزه مطالبه‌گری، نظارت و تبیین، نقشی اساسی ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمرآت، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، شامگاه روز گذشته در آیین اختتامیه مشترک جشنواره «ابوذر» و جشنواره «سرو سفید» با اشاره به درگیری بسیاری از کشورهای جهان با بحرانی مشابه و تفاوت عملکردها در خصوص مهار آن اظهار داشت: در این بحران، تفاوت برخورد مردم کشورهایی که نظام‌هایشان بر مبنای تمدن غربی شکل گرفته با مردم کشوری مثل ایران مشهود بود؛ همه مردم دیدند که در آمریکا و کشورهای اروپایی برای دریافت خدمات ابتدایی به منظور مقابله با کرونا چه اتفاقاتی رقم خورد و دولت‌ها نسبت به هم چه رفتاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دامغانی افزود: در بسیاری از کشورهای غربی و آمریکا در حالی که معضلات مردم برای مقابله با کرونا روز به روز تشدید می‌شد که در ایران شاهد مسابقه خدمت‌رسانی بودیم.

,

وی در ادامه با اشاره به جنایت پلیس آمریکا و اعتراضات اخیر در این کشور گفت: ناکارآمدی در مهار بحران کرونا و جنایت اخیر، واقعیت‌هایی را که سالیان طولانی توسط امپراتوری رسانه‌ای غرب پنهان می‌شد را آشکار کرد و اکنون زمان آن است که ما در جنگ شناختی با آمریکا بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، نقش خود را ایفا کنیم.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با یادآوری هفت دستور عملی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم که از حوزه دانش آغاز و به حوزه سبک زندگی ختم می‌شود گفت: رسانه‌ها می‌توانند و باید در راستای عملیاتی کردن هریک از فرامین هفت‌گانه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، چه در حوزه مطالبه‌گری، چه در حوزه نظارت و چه در حوزه تبیین، نقشی اساسی ایفا کنند.

,

مطابق اعلام دبیرخانه جشنواره ابوذر 521 اثر مکتوب، دیداری و شنیداری به این جشنواره ارسال شده است که از این میان، 32 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند. یکهزار و 10 اثر نیز به جشنواره سرو سفید ارسال شد که از این تعداد 27 اثر به عنوان اثر برگزیده حرفه‌ای و 22 اثر در بخش دانش‌آموزی به عنوان آثار برتر معرفی و از صاحبان آثار تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه