اخبار داغ

فرماندار کلاله:

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در حال افزایش است/ تعطیلی بازارهای هفتگی و تالارهای پذیرایی تداوم دارد

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در حال افزایش است/ تعطیلی بازارهای هفتگی و تالارهای پذیرایی تداوم دارد
بیاتی گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان کلاله و وضعیت زرد این شهرستان، تعطیلی بازارهای هفتگی و تالارهای پذیرایی کلاله تداوم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی صبح امروز در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان و به لحاظ زرد بودن وضعیت و ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازارهای هفتگی و تالار های پذیرایی کلاله تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

,

وی به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به شهروندان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مهمانی، مسافرت و تردد غیر ضرور پرهیز و در صورت حضور در هر جمعی، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

,

بیانی با انتقاد از شهرداران، دهیاران و برخی نهاد های مسئول به جهت عدم ضدعفونی معابر شهری و روستایی در ماه های اخیر گفت: همانگونه که در روز های اولیه با این ویروس مقابله کردیم؛ نیاز است با محلول پاشی و ضدعفونی سطح شهر همانند گذشته با ویروس کرونا مقابله کنیم. 

,

فرماندار کلاله در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان؛ وضعیت شهرستان قرمز خواهد شد و دوباره محدودیت ها را با شدت بیشتری اعمال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه