اخبار داغ

رئیس اورژانس لرستان:

مبارزه با کرونا، مدرسه خلاقیت و نوآوری است

مبارزه با کرونا، مدرسه خلاقیت و نوآوری است
علاءالدین شیخی گفت: همدلی یکی از ویژگی‌های خوب دوران مبارزه با کرونا بوده که همه اقشار پای کار آمدند و این دوران به عنوان مدرسه برای تحول خلاقیت و نوآوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علاالدین شیخی امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت اورژانس استان که از طرف سپاه صورت گرفت، گفت: مدافعان سلامت همان کاری را که رزمندگان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، مبارزه می کنند و این دوران به عنوان مدرسه برای تحول خلاقیت و نوآوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


رئیس اورژانس استان لرستان بیان کرد: وضعیت کنونی کرونا در کشور از جنگ هشت ساله دفاع مقدس سخت تر است و این ویروس منحوس در همه قسمت های جامعه تاثیرگذار بوده و نقش قشر فرهیخته دانشگاهی در این راه موثر خواهد بود.

,
,


وی اظهارداشت: مدافعان سلامت به خصوص نیروهای اورژانس در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و این را وظیفه ذاتی خود می دانیم و همدلی یکی از ویژگی‌های خوب در این دوران بوده که همه اقشار پای کار آمدند و حمایت کردند.

,
,


شیخی تصریح کرد: با ترکیب اقشار مختلف توانسته ایم به مبارزه با این بیماری بپردازیم،همانطوری که نیروهای جهادی دانشگاه لرستان در تولید مواد ضدعفونی کننده شاهکاری را رقم زدند و این تهدید را به یک فرصت تبدیل کردند.

,
,


رئیس اورژانس استان لرستان گفت: از مجموعه سپاه استان که در همه زمینه‌های مختلف جامعه همیشه پشتیبان و حامی مردم بوده است تقدیر و تشکر می کنیم،حرکات بسیجی در روند کاری ما خیلی موثر بوده و سپاه و بسیج از بهداشت و درمان جدا ناپذیر هستند.

وی گفت: امیدواریم که با همکاری همه آحاد جامعه بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم و روال زندگی عادی به مردم بازگردد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه