اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی بیان داشت:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ثمره سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ثمره سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی
محمد علی شجاعی گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش به این خراسان شمالی ، تامین یکصد میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این خطه مصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان درحضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مبلغ یکصد میلیارد تومان مصوب سفر وزیر آموزش و پرورش به استان برای تامین کمبودات و نداشته های حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان درحضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مبلغ یکصد میلیارد تومان مصوب سفر وزیر آموزش و پرورش به استان برای تامین کمبودات و نداشته های حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرد.,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای هر جامعه ای است، اضافه کرد: برنامه ریزی ها بر این اساس بوده است که تا دهه فجر سال جاری نرخ باسوادی استان خراسان شمالی را به میانگین کشوری برسانیم.

,

شجاعی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اراضی با کاربری آموزشی یکی از چالش های خراسان شمالی بود، گفت: با مساعدت و همکاری دستگاه های اجرایی مربوط تاکنون ۱۳ هتکار زمین در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین به حوزه آموزش و پرورش تخصیص یافته است.

,

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استان برای برداشتن گام های بلند در راستای توسعه نیازمند افکار بزرگ است و این یعنی مدیران و مسئولان به نداشته ها عادت نکنند بلکه به فکر تامین آن باشند.

, استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: , استان, برا, ی برداشتن گام های بلند در راستای توسعه نیازمند افکار بزرگ است و این یعنی مدیران و مسئولان به نداشته ها عادت نکنند بلکه به فکر تامین آن باشند.,

شجاعی  گفت: ۹ هکتار زمین برای ساخت مدرسه توسط بخش دولتی و چهار هکتار برای ساخت زمین توسط بخش غیردولتی منظور شده است و البته این اقدام باید در سایر شهرستان ها نیز اجرایی شود.

,

 

,

آموزش و پرورش رسالت خدایی اش را عملی کند

, آموزش و پرورش رسالت خدایی اش را عملی کند, آموزش و پرورش رسالت خدایی اش را عملی کند,

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این نشست بر تربیت بر اساس ارزش های اسلامی تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید رسالت خدایی و تربیتی خود را در عمل بروز دهد.

,

وی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان آینده سازان جامعه هستند، باید عقل، معرفت و معیشت دانش آموزان در مدارس پرورش یابد.

,

امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان گفت: این مجموعه گلوگاه مهمی است و باید نگاه عمیق تری به آن داشت و فیلترهای بهتری به  کار گرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های آموزش و پرورش باید دعوت به خیر و تقویت قدرت تشخیص خیر از شر در دانش آموزان باشد.

,

 

,

انتهای پیام. / رحمانی 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه