اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مطرح کرد؛

پیشنهادات بودجه‌ای جدید مجلس به دولت/ بخش قابل توجهی از دهک‌های پایین، محروم از سهام عدالت

پیشنهادات بودجه‌ای جدید مجلس به دولت/ بخش قابل توجهی از دهک‌های پایین، محروم از سهام عدالت
محمدرضا پورابراهیمی گفت: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی دولت، حدود ۵۰ میلیون نفر در سطح کشور دارای سهام عدالت هستند، تعداد زیادی از افراد به ویژه از دهک‌های پایین جامعه متاسفانه از سهام و این فرصت بی‌نصیب بوده و جا مانده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در نشست مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمان اظهار کرد: مجلس یازدهم از هفتم خردادماه سال جاری آغاز به‌کار کرد و به دلایلی فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس با تاخیر شروع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: اولویت اول مجلس یازدهم رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، برای اولین بار در دوران فعالیت مجلس شورای اسلامی، ۱۷۰ نفر از نمایندگان جدید هستند که نشان دهنده شکل گیری مجلسی جوان، پویا و با انرژی است و هیچ اولویتی بالاتر از اقتصاد و معیشتی در این مجلس نخواهد بود ضمن آن که پیگیری مسائل فرهنگی نیز از دیگر اولویت‌های این مجلس خواهد بود.

,

ارائه راهکارهای اصلاح ساختار بودجه به دولت توسط مجلس جدید

, ارائه راهکارهای اصلاح ساختار بودجه به دولت توسط مجلس جدید, ارائه راهکارهای اصلاح ساختار بودجه به دولت توسط مجلس جدید,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز کرد: ترکیب نمایندگان جدید استان کرمان در خانه ملت خوب است و خوشبختانه هفته گذشته مجمع نمایندگان استان کرمان آغاز به‌ کار کرده و رئیس مجمع نمایندگان استان شهباز حسن پور نیز به عنوان یکی با سابقه‌ترین نمایندگان استان در خانه ملت، انتخاب شدند.

,

پورابراهیمی با اشاره به کمبود قابل توجه بودجه سال جاری، عنوان کرد: راهکارهای اصلاح ساختار بودجه ۹۹ را به دولت ارائه دادیم اما نمی‌دانیم که چرا دولت اصلاح ساختار بودجه ۹۹ را هنوز آغاز نکرده است، باید بودجه را از نفت جدا کنیم و این اصلاح باید غیر استقراض از بانک مرکزی باشد.

,

وی با اشاره به اقدامات مناسب مدیران استانی با وجود محدودیت‌های منابع مالی، یادآور شد: مدیران ما در استان کرمان در حد توان خود ماموریت‌های خود را به خوبی را اجرا کرده‌اند.

,

برگزاری جشن پایان سال گاز رسانی به سراسر استان تا پایان سال جاری

, برگزاری جشن پایان سال گاز رسانی به سراسر استان تا پایان سال جاری, برگزاری جشن پایان سال گاز رسانی به سراسر استان تا پایان سال جاری,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از برگزاری جشن پایان گاز رسانی در شهرستان کرمان در سال‌ جاری خبر داد و بیان کرد: امسال پایان گاز رسانی به روستاها و شهرهای کرمان را جشن خواهیم گرفت و تقریبا ۹۹ درصد جامعه شهری و روستای شهرستان کرمان از نعمت گاز تا پایان سال جاری برخوردار خواهند شد.

,

پورابراهیمی خطاب به فرماندار کرمان گفت: انتظار داریم گزارشی از آخرین وضعیت شاخص های توسعه استان و همچنین برنامه‌های پیشنهادی برای بهبود شاخص های توسعه شهرستان مشخص و در نشست بعدی شورای اداری شهرستان ارائه شود.

,

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان کرمان مطرح کرد: در نظر داریم در بازه زمانی سه ساله نیاز فضای آموزشی شهرستان کرمان را با کمک دولت، خیرین و بخش خصوصی برطرف کنیم، در این راستا باید از ظرفیت‌های بحش خصوصی در جهت پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

,

بخش قابل توجهی از دهک های پایین جامعه از سهام عدالت محروم ماندند

, بخش قابل توجهی از دهک های پایین جامعه از سهام عدالت محروم ماندند, بخش قابل توجهی از دهک های پایین جامعه از سهام عدالت محروم ماندند,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز کرد: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی دولت، حدود ۵۰ میلیون نفر در سطح کشور دارای سهام عدالت هستند، تعداد زیادی از افراد به ویژه از دهک‌های پایین جامعه متاسفانه از سهام و این فرصت بی‌نصیب بوده و جا مانده اند.

,

پورابراهیمی ادامه داد: بخی از افراد جامعه نیز دارای برگ سهام عدالت هستند که در سامانه ثبت نشده است بنابراین تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در قالب طرح ساماندهی سهام عدالت در دو سر فصل با محورهای واگذاری و تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، این هفته به کمیسیون تحصصی مربوطه در مجلس ارائه می شود.

,

وی تاکید کرد: از مجموع دارندگان سهام عدالت ۶ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان معسر و ۴۴ میلیون نفر افراد عادی بودند، این ۶ میلیون نفر ۵۰ درصد تخفیف گرفتند و ۵۰ درصد هم از محل سود مستهلک عاید آن ها شده است در حالیکه سهام ۴۴ میلیون نفر تنها ۵۰ درصد از محل سود تصویب شده است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد دیگر  سود سهام عدالت افراد عادی به دولت برگردانده شده است، این کار خلاف قانون است، چرا که دولت سهامی را که باید به کل جمعیت واگذار کند به دلیل  قطع سود دهی برگردانده است که با اصل کار مغایرت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه