اخبار داغ

قول مساعد اصفهانی به جهادگران سلامت؛

مطالبات سفیدپوشان جامعه سلامت همچنان در دستور کار دادستانی قرار دارد/ پیگیری وضعیت درخواست پرستاران با وجود پاسخگو نبودن دانشگاه

مطالبات سفیدپوشان جامعه سلامت همچنان در دستور کار دادستانی قرار دارد/ پیگیری وضعیت درخواست پرستاران با وجود پاسخگو نبودن دانشگاه
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در خصوص آخرین وضعیت درخواست پرستاران و مهلت ۲۰ روزه دادستان به دانشگاه علوم پزشکی گفت: نامه ‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدگی به وضعیت پرستاران داشتیم که تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم و این موضوع را پیگیری می ‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ علی اصفهانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهارکرد: پیشگیری از جرایم اقتصادی جز اولویت دستگاه قضائی است که دادستانی اصفهان برای اولین بار ک خودروهای صفر کیلومتر را در پارکینگ ‌ها شناسایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: ۹ پرونده اختلاس به ارزش 270 میلیارد در دادستانی اصفهان در دست بررسی است و  همچنین هفت پرونده واگذاری تسهیلات بانکی غیر مجاز به ارزش یک هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در دادستانی اصفهان تشکیل شده است.

,

وی افزود: ۲۰ پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور برای یک هزار میلیارد تومان تشکیل شده است که علاوه بر این 4 پرونده فرار مالیاتی با 5 هزار میلیارد ریال بدهی نیز در دست بررسی است.

,

اصفهانی با بیان اینکه تشکیل پرونده برای ۵۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از دیگر اقدامات در دستور کار دادستانی اصفهان است، تصریح کرد: پرونده جعل کارت‌های سوخت و قاچاق ساماندهی شده و شبکه ‌ای سوخت هم در دستور کار قرار دارد.

,

برگزاری 57 جلسه در حوزه حمایت از تولید ملی

, برگزاری 57 جلسه در حوزه حمایت از تولید ملی,

وی بیان کرد: 57 جلسه تاکنون در حوزه حمایت از تولید ملی در استان تشکیل و راهکارهایی برای ۳۰۰ بنگاه اقتصادی ارائه شده است و همچنین ۴۵۰ ساعت کاری جلسه برای حمایت از حقوق کارگران به ویژه کارگران پلی اکریل، کاشی نیلو، گیتی پسند و پتروشیمی برگزار شده است.

,

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به کاهش جمعیت کیفری در زندا ن‌های استان اظهار کرد: برای ۲۸۰ فقره پرونده با بررسی‌های صورت گرفته قرار منع تعقیب صادر شد؛ ۳۵ مورد آزادی مشروط رخ داده و برای ۳۰ زندانی نیز پابند الکترونیک استفاده شده است.

,

پیگیری وضعیت درخواست پرستاران با وجود پاسخگو نبودن دانشگاه

, پیگیری وضعیت درخواست پرستاران با وجود پاسخگو نبودن دانشگاه,

وی در خصوص آخرین وضعیت درخواست پرستاران و مهلت ۲۰ روزه دادستان به دانشگاه علوم پزشکی گفت: تاکنون در این خصوص پرونده‌ای تشکیل نشده است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه قبل از تجمع نامه‌ای را ارسال کردند که در رسانه‌ها نیز منتشر شد.

,

اصفهانی ادامه داد: امه ‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدگی به وضعیت پرستاران داشتیم که تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم و این موضوع را پیگیری می ‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه عمده پرونده پتروشیمی اصفهان در تهران پیگیری می شده و احکام قضائی در تهران صادر شده است، خاطر نشان کرد: برای اجرای احکام نیابت ‌های به دادسرای اصفهان داده شده است و  اقدامات لازم را انجام دادیم اما برای حمایت از پتروشیمی جلساتی را برای حمایت قضائی تشکیل دادیم تا چرخه تولید متوقف نشود.

,

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بیان کرد: وضعیت پرونده گوشت‌های وارداتی به اصفهان در دست بررسی است و هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پرونده صدرا نفت پارسیان تشکیل شده اما همه توان ما خارج نشدن این شرکت از خط تولید است، پرونده به دادگاه ارجاع شده و به زودی دادگاه تشکیل می‌ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه