اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ضد انقلاب بداند هرگز نمی تواند کوچکترین خللی در امنیت پایدار کردستان ایجاد کند

ضد انقلاب بداند هرگز نمی تواند کوچکترین خللی در امنیت پایدار کردستان ایجاد کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای درک عمق نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی باید به هیمنه ایران از بیرون از مرزهای داخلی نگاه شود،حجم این قدرت برای اندیشمندان و سیاستمداران خارجی به خوبی قابل درک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مرادی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت:برای درک عمق نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی باید به هیمنه ایران از بیرون از مرزهای داخلی نگاه شود،حجم این قدرت برای  اندیشمندان و سیاستمداران خارجی به خوبی قابل درک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی,

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این اقتدار ملی در سایه اتکال خداوند و اعتماد به جوانان انقلابی به دست آمده است و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می داند.

,

مرادی افزود: امروز اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فکر جنگ با ایران را از سر خود دور کرده اند، به خاطر اقتدار ایران در منطقه و قدرت بازدارندگی کشور در زمین و هوا و دریااست.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت کرد به دنبال امنیت و آرامش است افزود: هیچ کس از اقدامات گروهک های ضد انقلاب راضی نیست و این رفتارها جایگاهی در میان مردم ندارد.

,

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش های سپاه و بسیج موجب ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خواهد شد افزود: شواهد  نشان می دهد که در منطقه پرتلاطم غرب  آسیا و خاورمیانه  کشور ایران جزو امن ترین  کشورهای دنیا محسوب می شود و بدون تردید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد این امنیت  بسیار موثر بوده است.وبرگزاری رزمایش های متعدد نشان دهنده قدرت روزافزون سپاه پاسداران به عنوان بازوی اجرایی نظام  جمهوری اسلامی است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ضد انقلاب بداند هرگز نمی تواند کوچکترین خللی در امنیت پایدار کردستان که با حضور مردم و فرزندان این مرز و بوم شکل گرفته است ایجاد کند و دستور دهندگان این جنایت بدانند فرزندان این ملت انتقام سختی از آنها خواهند گرفت.

,

مرادی عنوان کرد:اشرار و تروریست‌ها در حدی نیستند که سپاه پاسداران طرح‌های گسترده‌ای برای مقابله با آنان داشته باشد بلکه این نیروها در حقیقت مزدوران و فریب خوردگانی هستند که با پشتیبانی و لجستیک آمریکا و اسرائیل علیه امنیت ما سنگ پرانی می‌کنند و سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی ولایت مدار و انقلابی منشأ تمام این حوادث را رژیم جعلی صهیونیستی و شیطان بزرگ می‌داند.

,

مرادی در پایان عنوان کرد:  سپاه حافظ منافع و دستاوردهای انقلاب است و شرارت‌های مرزی در این منطقه که با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد را به دقت رصد می‌کند و برای هر کدام از آنها پاسخی دندان شکن خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه