اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسایل سیاسی عنوان شد؛

گروههای ضد انقلاب جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل هستند

گروههای ضد انقلاب جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل هستند
منتشلو کارشناس مسائل سیاسی بال بیان اینکه گروههای ضد انقلاب جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‌ها از جنگ تحمیلی هشت ساله تا سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ به قدرتی تعیین‌کننده در منطقه و بازیگری مؤثر در جهان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر منتشلو کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به  قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به خصوص قدرت نظامی گفت:دوست ودشمن به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی در ادامه افزود:جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‌ها از جنگ تحمیلی هشت ساله تا سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ به قدرتی تعیین‌کننده در منطقه و بازیگری مؤثر در جهان تبدیل شده است. دستیابی به پیشرفت‌های بزرگ در شاخه‌های گوناگون علمی به ویژه علوم نوین، موفقیت‌های بزرگ در ارائه تعریف جدید از قدرت عمومی و تغییر بافت فکری در منطقه و حتی فراتر از آن، تبدیل شدن به قدرت نظامی بومی و... انکارناپذیر است.

,

منتشلو اضافه کرد:انقلاب اسلامی برخی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ژئوپلیتیک برای ایران ایجاد کرده است که باید به صورت بهینه از این آنها استفاده کرد؛ همچنین فرصت‌های منطقه‌ای در سطح بین‌المللی و جهان اسلام از طریق اتحاد و وحدت می‌تواند ایجاد شود که این فرصت در صورتی که به یک مؤلفه قدرت تبدیل شود، می‌تواند به مثابه یک ابزار دفاعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

,

منتشلو کارشناس مسایل سیاسی تاکیدکرد: قدرت منطقه‌ای مختص کشوری است که از اقتدار و قدرت لازم برای نفوذ و تأثیرگذاری بر یک منطقه برخوردار باشد یا اینکه برد قدرت، نفوذ، و منافع آن سراسر منطقه را شامل ‌شود. بر اساس این تعریف، جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقه‌ای است. دوست و دشمن نیز اذعان دارند جایگاه منطقه‌ای که جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است، نتیجه تفکر دفاعی‌ـ امنیتی و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی است. تفکرات استراتژیک ایشان، به منزله یک رهبر سیاسی، کشور را به جایگاهی رسانده که تردیدی نیست یک قدرت منطقه‌ای است.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان توسط نیروی زمینی سپاه در غرب کشور گفت: تحرکات ضدانقلاب، ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی ایادی استکبار جهانی را بیش از پیش نمایان‌ می‌سازد.

,

وی تأکید کرد: مزدوران ضد انقلاب، دشمنان اسلام و نظام، جیره‌خوار و نوکر حلقه‌ به‌ گوش آمریکا و اسرائیل هستند که تنها برای چند هزار تومان پول و چند دلار، شرافت و ناموس خود را می‌فروشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه