اخبار داغ

رئیس عتبات عالیات کشور :

توسعه و بازسازی حرمین شریفین از خواسته های مهم شهید سلیمانی بود

توسعه و بازسازی حرمین شریفین از خواسته های مهم شهید سلیمانی بود
جلال‌مآب رئیس عتبات عالیات کشور گفت: پیشرفت، توسعه و بازسازی حرمین شریفین از خواسته ها و مطالبات مهم شهید سلیمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد جلال‌مآب رئیس عتبات عالیات کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر امروز توفیق داریم که در خدمت اهل بیت(ع) باشیم به برکت تلاش ها و مجاهدت های خالصانه شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

جلال‌مآب توجه به پیشرفت، توسعه و بازسازی حرمین شریفین را از خواسته ها و مطالبات مهم شهید سلیمانی بود که امروز باید به آنها توجه داشته باشیم اظهار کرد: پیوند مردمی که جامعه هدف آن همه مسلمانان جهان است با حرمین شریفین و به خصوص در عراق از انتظارات دیگر شهید سلیمانی است که سیاست مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات است و برنامه هایی در این خصوص پیش بینی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در طول شکل گیری ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد ارادت بی نظیر مردم و مسلمانان در اقصی نقاط دنیا هستیم ادامه داد: مشارکت بی نظیر مردم در امر بازسازی عتبات عالیات و حرمین شریف به برکت محبت آنها به اهل بیت عصمت و طهارت است که این مشارکت بی نظیر باید همواره حفظ شود.

,

رئیس عتبات عالیات کشور بیان کرد: به دنبال این هستیم زمینه ها و فضای لازم را برای مشارکت بیشتر آحاد مسلمانان در امر بازسازی حرمین شریفین فراهم کنیم که باید برنامه ریزی های جامعی در این خصوص انجام شود.

,

وی اضافه کرد: هرچقدر برای توسعه و پیشرفت حرم اهل بیت عصمت و طهارت تلاش کنیم قطعا نام ایران اسلامی را در دنیا بیشتر زنده خواهیم کرد و پرچم اقتدار اسلام را به اهتزاز در می آوریم.

,

رئیس عتبات عالیات کشور خاطرنشان کرد: استان مرکزی توانمندی ها و ظرفیت های بسیاری برای توسعه حرم های اهل بیت(ع) دارد که خوشبختانه اقدامات خوبی هم انجام داده و باید ادامه دار باشد و مجموعه استان باید در این راستا تلاش مضاعف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه