اخبار داغ

امام جمعه بانه:

رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان؛ گروهک های معاند کُردی را بیشتر به حاشیه می برد

رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان؛ گروهک های معاند کُردی را بیشتر به حاشیه می برد
امام جمعه شهرستان بانه با اشاره به برگزاری رزمایش سپاه در منطقه و با بیان اینکه انهدام گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات موجب ایجاد امنیت در منطقه است، گفت: رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان گروهک های معاند کُردی را بیشتر به حاشیه می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمان خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به اینکه این این گروه‌ها از اول انقلاب تا کنون عملیات های زیادی علیه مردم انجام دادند اظهار کرد: برخورد با این گروه ها همیشه با جدیدت بوده و گوشمالی، سختی به آنها داده شده است به گونه ای که بسیاری نابود و به حاشیه رفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: این دست‌نشانده های استکبار جهانی از همان ابتدا تمام تلاش خود را به کار بستند تا نظام اسلامی را به زعم خود ساقط کنند، چرا که پیروزی انقلاب اسلامی به تلاش های آنها برای سلطه بر ملت ایران مهر بطلان زد و سرنوشت ملت ایران در مسیر جدیدی از تحول همراه با عزت استقلال و کرامت قرار گرفت.
,
 
,
ماموستا خدایی با بیان اینکه امنیت مرزهای کشور بسیار مهم است تاکید کرد: سپاه پدیده‌ای کم‌نظیر در امنیت تاریخ کشور است و در برابر هرگونه تحرکی که امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیاندازد، خواهد ایستاد و با هیچ متجاوزی تعارف ندارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآنی بایستی امت و نظام سیاسی از سرزمین های اسلامی دفاع کرده و امنیت آن را تأمین کنند عنوان کرد: دفاع از نظام سیاسی الهی به ویژه رهبران امت اسلامی بر عهده همه مسلمانان است و خداوند می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید ،صبر کنید، ایستادگی ورزید و مرزها را نگهبانی کنید و از خدا پروا نمائید، امید است تا رستگار شوید.
,
 
,
وی در ادامه ایجاد امنیت پایدار مردمی را جزء وظیفه ذاتی سپاه کردستان دانست و گفت: سپاه در راستای تامین امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم دوستی را در دستور کار دارد و تلاش می کند بهترین خدمات در استان‌های مرزی و دور افتاده و صعب العبور و محروم ارائه شود.
,
 
,
ماموستا خدایی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات  دشمنان اصلی مردم کردستان هستند عنوان کرد: وظیفه اصلی این گروه ها ایجاد تفرقه و افکار تجزیه طلبانه در میان مردم کردستان است آنها به خواست بیگانگان و دشمنان قسم خورده ملت ایران در وهله اول درپی آن بوده اعتماد مردم کردستان را جلب و عضوگیری کنند و در نهایت با عملیات تروریستی منطقه کردستان را به آشوب بکشانند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مردم به این گروه‌ها به هیچ وجه اعتمادی ندارند افزود: تلاش‌های ناکام این تروریست‌ها در منطقه روشن و آشکار است و جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در کنار مردمان بومی منطقه تمامی توطئه های کثیف و جنایتکارانه شان را با شکست مواجه کرده است و جز بی‌آبرویی چیزی برایشان باقی نمانده است
,
 
,
ماموستا خدایی در پایان بیان کرد: امنیت در تمام مرزهای کشور برقرار است و این موضوع را دشمنان به ویژه استکبار جهانی اذعان کرده اند، افزایش توان نظامی ایران همچنان ادامه داشته و این امنیت کنونی حاصل خدمت‌رسانی همه پاسداران در جای جای ایران است.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه