اخبار داغ

شهردار کرمان مطرح کرد؛

توقف ساخت هتل "بام" به دلیل نداشتن مجوز/ تله کابین در اوایل مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

توقف ساخت هتل "بام" به دلیل نداشتن مجوز/ تله کابین در اوایل مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد
عالم زاده گفت: هم اکنون این پروژه در بحث تایید نقشه ها در سازمان میراث فرهنگی کشور در حال بررسی است تا بتواند مجوز ساخت بگیرد و در حال حاضر عملیات محوطه سازی، درخت کاری و  فضای سبز در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در گفتگو با راه آرمان، در رابطه با توقف اخیر پروژه پل امیر کبیر اظهار کرد: پل امیرکبیر تعارضی ندارد و کار در حال انجام است و در سه ماه گذشته به دلیل شیوع گسترده کرونا کارگاه خاتم به مدت کوتاهی تعدیل شده بود که در حال حاضر کار باجدیت در حال انجام است و امید که در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اجرای طرح مسیر دوچرخه سواری در طرح جامع شهری مصوب شده است

, اجرای طرح مسیر دوچرخه سواری در طرح جامع شهری مصوب شده است, اجرای طرح مسیر دوچرخه سواری در طرح جامع شهری مصوب شده است,

وی همچنین در رابطه با مسیر دوچرخه سواری در خیابان سپه و اینکه چرا این خیابان پرتردد برای اجرای طرح انتخاب شده است، گفت: در سال جاری همزمان در 4 منطقه شهرداری این طرح در حال اجرا است  از جمله آن می توان به بلوار جمهوری اسلامی اشاره کرد.

,

شهردار کرمان ادامه داد: مسیر دوچرخه سواری در منطقه سه از خیابان سپه طرح آن آغاز و تا پارک نشاط، خیابان مطهری و سپس در پارک مطهری به اتمام می رسد.

,

عالم زاده بیان کرد: این مسیر در طرح جامع شهری دیده شده و در آغاز نیز مخالفتی از سوی پلیس راهور نیز صورت گرفت که در حال حاضر در شورای ترافیک در حال بررسی است.

,

وی عنوان کرد: اینکه گفته می شود این مسیر دوچرخه سواری آیا مثمر ثمر واقع خواهد شد یا نه؟ بستگی به عملکرد شهروندان دارد.

,

شهردار کرمان اذعان کرد: گاهی اوقات این سوال مطرح می شود که این طرح در کلان شهرها نتیجه ای در بر نداشته است باید بگویم این طرح در تهران و مشهد به دلیل بعد مسافت اجرا نشد امادر کرمان تنها 5 کیلومتر به این امر اختصاص داده شده است و هدف شهرداری از این امر برخورداری از فضا و شهر پاک است.

,

عالم زاده تصریح کرد: این طرح در تمام دنیا اجرا شده و مثمر ثمر واقع شده است و ما نیز باید از آن درس بگیریم، اما می دانیم در آغاز کار دچار چالش هایی خواهیم شد اما اگر همین استفاده از دوچرخه سواری بین مردم فرهنگ سازی شود کم کم می توانیم به نتیجه ایده آلی برسیم.

,

برای ساخت هتل بام هنوز مجوز میراث فرهنگی دریافت نشده است

, برای ساخت هتل بام هنوز مجوز میراث فرهنگی دریافت نشده است, برای ساخت هتل بام هنوز مجوز میراث فرهنگی دریافت نشده است,

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از پروژه هتل بام کرمان پیشرفت فیزیکی داشته است نیزگفت: هم اکنون این پروژه  در بحث تایید نقشه ها در سازمان میراث فرهنگی کشور در حال بررسی است  تا بتواند مجوز ساخت بگیرد و در حال حاضر عملیات محوطه سازی، درخت کاری و  فضای سبز در حال انجام است.

,

شهردار کرمان عنوان کرد: به محض اینکه بتوانیم مجوز میراث فرهنگی را دریافت کنیم شروع به ساخت خواهیم کرد.

,

تله کابین در اوایل مهر ماه به بهره برداری می رسد

, تله کابین در اوایل مهر ماه به بهره برداری می رسد, تله کابین در اوایل مهر ماه به بهره برداری می رسد,

عالم زاده همچنن در پاسخ به این سوال که چه وقت پروژه تله کابین به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: سه ماه به دلیل بیماری کرونا این کار تعطیل شد اما مجددا آغاز به کار کرده و قرار است در اوایل مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

,

250 کیلومتر از خیابان های شهر کرمان طی 4 سال جهت فاضلاب شهری حفاری شود

, 250 کیلومتر از خیابان های شهر کرمان طی 4 سال جهت فاضلاب شهری حفاری شود, 250 کیلومتر از خیابان های شهر کرمان طی 4 سال جهت فاضلاب شهری حفاری شود,

وی به فاضلاب شهری نیز اشاره و اذعان کرد: به دلیل تاکید استاندار این پروژه نباید تعطیل شود ما نیز سعی کردیم این همکاری  تعامل را با مجموعه استانداری داشته باشیم به هر حال این پروژه به نفع شهر است.

,

شهردار کرمان در ادامه گفت: طبق بررسی های انجام شده باید 250 کیلومتر طی 4 سال و هر سال 50 کیلومتر در شهر کرمان حفاری شود که قطعا مزاحمت آن برای شهروندان زیاد خواهد بود و ما ناگزیر هستیم این همراهی را داشته باشیم زیرا این امر به نفع شهر است.

,

عالم زاده افزود: متاسفانه آب های سطحی در شهر کرمان زیاد است که باید از شهر خارج شود.

,

وی در زمینه نظارت بر انجام کار نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه مشاور در اختیار گرفتیم ضمن اینکه که پیمانکاران ضمانت دهند که بعد از اتمام کار خود نیز اقدام به آسفالت محل حفاری شده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه