اخبار داغ

حرکتی جهادی در جهش تولید؛

تولید سالانه بیش از ۷۲۰ هزار دستگاه ضبط دیجیتال و دوربین مدار بسته در تویسرکان

تولید سالانه بیش از ۷۲۰ هزار دستگاه ضبط دیجیتال و دوربین مدار بسته در تویسرکان
عملیات اجرایی توسعه شرکت تولیدکننده مانیتورهای صنعتی و اداری با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومانی آغاز شده است. در حال حاضر این شرکت سالانه ۷۲۰ هزار دستگاه ضبط دیجیتال و دوربین مداربسته و سه هزار مانیتور تولید می کند، سرمایه گذار آن‌معتقد است در صورت همکاری مسئولان می تواند در سه سال آینده بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رفتن به سمت تولید و توجه به امکانات و سرمایه های داخلی از نیروهای متخصص گرفته تا امکانات اولیه داخلی آن چیزی است که نه تنها می تواند کشور را در تولید بسیاری از کالاها خودکفا کند و زمینه ساز رونق تولید شود بلکه ایجاد کننده فرصت های طلایی برای جهش تولید نیز می تواند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

بی تردید جهش تولید با پشتوانه فکری، برنامه ریزی کاربردی و در نهایت فعالیت جهادی محقق می شود و تولید در تمامی حوزه های اقتصادی نیاز به جهش قابل لمسی دارد تا مردم طعم این جهش را در اقتصادی پویا و رفع بیکاری نظاره گر باشند و این گونه می توان انتظار داشت که سیر صعودی تولید با جهش روبرو بوده است.

, .,

از این رو شاهد هستیم تویسرکان در سال های اخیر با پیگیری های مسئولان در صنعت رشد قابل توجهی نسبت به سال های قبل تر داشته تا جایی که امروز با برخورداری از سه کارخانه تولید دارو، به عنوان قطب داروی غرب کشور شناخته می شود.

, .,

تویسرکان در زمینه تولید دوربین های مدار بسته نیز حرف های بسیار برای گفتن دارد تا جایی که بهمن ماه سال گذشته شرکت داتیس در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۶۰۰ متر مربعی با سرمایه‌گذاری بیش از ۶ میلیارد تومانی آورده بخش خصوصی فعالیت خود را طور رسمی آغاز کرد و به بهره برداری رسید.

, .,

به گفته علی پورفتح الله، سرمایه گذار این شرکت، ظرفیت تولید محصولات این کارخانه در فاز نخست که برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده سالانه ۷۲۰ هزار دستگاه ضبط دیجیتال و دوربین مداربسته و سه هزار مانیتور است

,

.

, ., ,

حالا هنوز چند ماهی از افتتاح فاز نخست این کارخانه نگذشته که صاحبان آن در لبیک به ندای رهبر در سال ۹۹ که با عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده، آستین های همت خود را بالا زده و برای راه اندازی خط دوم با رویکرد توسعه و اشتغالزایی به میدان عمل آمده اند.

, .,

این روزها شاهد هستیم عملیات ساخت فاز دوم کارخانه یعنی فاز توسعه، در زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربعی آغاز شده است.

, .,

شرکت داتیس در فاز توسعه قرار است محصولاتی از جمله مانیتور های صنعتی و اداری تولید کند.

, .,

اعتبار لازم برای بهره برداری از فاز دوم این کارخانه ۱۰ میلیارد تومان است که پس از بهره برداری برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

,

, ,

سرمایه گذار این شرکت معتقد است اگر همراهی مسئولان را در ادامه راه داشته باشد می تواند در دو سه سال آینده بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم سازد و ایجاد اشتغال کند.

, .,

به گزارش عصر همدان؛ نگاه توسعه گرایانه در زمینه تولید زیربنای جهش تولید است و اگر این نگاه در تمام شئونات تولید وارد شود می توان امید داشت که رونق تولید و پویایی اقتصادی شکل گرفته است و این امر با برنامه ریزی دقیق و ورود فعالانه و جهادگرایانه بخشی خصوصی و البته همکاری و نه سنگ اندازی مسئولان و دستگاه های اجرایی محقق می شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه