اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی :

جهش تولید عزت و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد/ حوزه و دانشگاه‌ به‌عنوان مرزبانان اصلی انقلاب در برابر شهدا مسئولیت سنگینی دارند

جهش تولید عزت و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد/ حوزه و دانشگاه‌ به‌عنوان مرزبانان اصلی انقلاب در برابر شهدا مسئولیت سنگینی دارند
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه چاپ اسکناس و توزیع پول چیزی جز تورم و رشد نقدینگی نخواهد داشت و امروز باید نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم گفت: جهش تولید عزت و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد و باید به سمت الگو شدن برای دنیای اسلام حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مصطفی چمران در اراک گفت: ولایت‌فقیه یک نعمت بزرگ الهی است که خداوند به ملت ایران و به واسطه انقلاب اسلامی هدیه داده است که در طول انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه همواره راهگشای مشکلات بوده و امروز باید قدر این نعمت بزرگ و ارزشمند را بیشتر بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از حضرت امام(ره) همواره راه و آرمان‌های امام را با قوت ادامه داده اند و بسیاری از اهداف انقلاب را به تحقق رساندند.

,

وی با اشاره به اینکه شهید دکتر مصطفی چمران فداکار در راه حق بود اظهار کرد: به معنای واقعی کلمه حبیب الله بود که نعمت بزرگی در انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

,

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه امروز هرچقدر از ویژگی های برجسته شهید چمران بگوییم کم است، افزود: مردمی بودن، ساده زیستی، مخلص، مجاهد و انقلابی از ویژگی‌های برجسته شهید چمران است که البته مقام اصلی شهید چمران در عالم ملکوت مشخص می‌شود.

,

دری نجف‌آبادی بیان کرد: شهید چمران زندگی مجاهدانِ خود را از سال ها قبل از انقلاب شروع کرد و این مجاهدت ها در عرصه های مختلف نمود داشت و این شهید بزرگ در عرصه های مختلف سیاسی، بین المللی، دفاعی، نظامی و فرهنگی نقش های بسیار برجسته ای داشته است.

,

وی افزود: نقش های برجسته شهید چمران در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر است و امروز ملت ایران و بسیاری از ملت های مسلمان به شهید چمران افتخار می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت و دانشگاه ها در برابر شهدا بسیار مسئولیت سنگینی دارند بیان کرد: بخش های مختلف دانشگاهی و حوزوی از جمله علمی،فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید بیشتر برای تحقق آرمان های شهدا تلاش داشته باشند چراکه حوزه ها و دانشگاه ها مرزبانان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

,

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز راه قطع وابستگی ها و اصلاح اقتصاد کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه شود گفت: تحول در امر بهره وری یک ضرورت مهم است که دانشگاه ها، بنگاه های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان  باید در این خصوص برنامه های عملیاتی داشته باشند و برای تحول عظیم در بهره وری نقش آفرینی کنند.

,

وی ادامه داد: حذف چهار صفر از پول ملی مبارزه با معلول است و مشکلی از اقتصاد کشور را حل نمی کندو امروز چاره اندیشی برای نقدینگی و تورم باید در دستور کار قرار بگیرد که تولید راهکار واقعی آن است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه رشد نقدینگی در کشور مشکلی را حل نمی کند بیان کرد: شرکت های دانش بنیان باید برای مشکل نقدینگی راهکاری بیندیشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری عدم خام فروشی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است که در همین راستا چندین سال است شعار سال مزین به مسائل اقتصادی است.

,

وی اضافه کرد: نامگذاری سال جهش تولید یک دوراندیشی حکیمانه توسط مقام معظم رهبری بود که همه باید همت کنیم و آن را به تحقق برسانیم و این نیازمنددعزم و اراده همگانی است.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه چاپ اسکناس و توزیع پول چیزی جز تورم و رشد نقدینگی نخواهد داشت و امروز باید نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم خاطرنشان کرد: جهش تولید عزت و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد و باید به سمت الگو شدن برای دنیای اسلام حرکت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه