اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان مطرح کرد؛

آقایی ایران اسلامی در جهان با صدور بنزین به کشور تحریم شده ونزوئلا تثبیت شد

آقایی ایران اسلامی در جهان با صدور بنزین به کشور تحریم شده ونزوئلا تثبیت شد
ترابی با بیان اینکه این اقتدار و قدرت، یعنی آقایی در دنیا و تحمیل اراده خود بر دشمن است گفت: این اقتدار و قدرت ماحصل اعتقاد قلبی به وعده الهی و عمل به منویات و دستورات ولی امر و اقدام انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ترابی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به سابقه تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی اظهار کرد: اواخر دهه هفتاد که رئیس جمهور آمریکا آقای بیل کلینتون قانون تشدید تحریم‌ها بر علیه ایران را امضا و ابلاغ کرد و ما هم در اقدامی متقابل، اما انفعالی و از سر درماندگی، اسامی کشتی های خود را تغییر و بیمه های آنها را با هزینه های گزاف تعویض کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: حتی ملوانان کشتی ها را هم عوض کردیم تا بلکه شناسایی نشوند ولی در بعضی از بنادر مثل سنگاپور، مالزی و ‌هند باز هم کشتی های ما را توقیف و تا مصادره بار آنها پیش رفتند اما در این طرف متولیان امر فقط تکذیب میکردند و از عکس العمل متناسب با رفتار طرف مقابل خبری نبود کاری از دستمان بر نمی آمد یا شاید اراده ای در متولیان امر در آن روز برای مقابله نبود.

,

ترابی ادامه داد: اما امروز با عنایت به وعده الهی، ایستادگی و مقاومت و به برکت خون شهدا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، شش کشتی آنهم به صورت یک کاروان، با بار ممنوعه یعنی بنزین و سوخت به کشوری تحریم شده و مورد بغض ایالات متحده آمریکا در بیخ گوش این ابرقدرت پوشالی(آمریکای جنایتکار) میفرستیم و از مدتها قبل نیز با اقتدار اعلام میکنیم که این کشتی ها با این بار متعلق به ماست و مقصدمان هم ونزویلاست.

,

وی اضافه کرد: این بار هم آمریکا تهدید می کند که اگر کشتی ها بیایند چنین و چنان میکنیم اما باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به قول لوطی های قدیم سینه را جلو می دهیم و نفس کش می طلبیم، اما کسی جرأت چپ نگاه کردن را هم ندارد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه این اقتدار و قدرت، یعنی آقایی در دنیا و تحمیل اراده خود بر دشمن است خاطرنشان کرد: این اقتدار و قدرت ماحصل اعتقاد قلبی به وعده الهی و عمل به منویات و دستورات ولی امر، اعتقاد قلبی به‌کار جهادی و اعتقاد قلبی به مدیریت و عمل انقلابی است.

,


انتهای پیام/

,
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه