اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

زنگ خطر قرمز شدن وضعیت کرونا در اردبیل/ بستری ها سیر صعودی دارد

زنگ خطر قرمز شدن وضعیت کرونا در اردبیل/ بستری ها سیر صعودی دارد
شهرام حبیب زاده گفت: زنگ خطر وضعیت قرمز شدن در استان اردبیل به صدا درآمده است و این امر ناشی از ازدحام ها و مسافرت ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، شهرام حبیب زاده پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: حداقل دو سال آینده، کرونا در زندگی مردم نقش خواهد داشت و باید شیوه زندگی با کرونا را  به مردم آموزش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه نمی شود تولید و اقتصاد را بخاطر کرونا تعطیل کنیم افزود: پیش بینی می شود تا دوسال آینده شرایط کرونایی ادامه داشته باشد و استاندارد زندگی کرونایی باید آموزش داده و رعایت این شرایط تبدیل به فرهنگ اجتماعی شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در استان به طور میانگین روزانه ۱۳ الی ۱۴ نفر بستری می شود و اگر به تعداد ۱۹ نفر برسد وضعیت قرمز می شود که با توجه به حضور گردشگران هشدار بزرگی است.

,

وی تصریح کرد: طبق بررسی ها از هر ۲۰ شهروند یک نفر ماسک می زند که باید مردم الزام استفاده از ماسک در مکان های پرتردد و تجمع آگاهی داشته باشند.

,

حبیب زاده ابراز داشت: زنگ خطر وضعیت قرمز شدن در استان اردبیل به صدا درآمده است و این امر ناشی از ازدحام ها و مسافرت ها است.

,

وی تاکید کرد: حساسیت مردم کم شده و مردم باید کرونا را جدی بگیرند درخوشبینانه ترین حالت کرونا دوسال وجود دارد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: استفاده ازماسک و رعایت فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی باید اولویت باشد و متاسفانه بستری بیماران کرونایی درحال حاضر سیر صعودی داشته است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه