اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان:

مقامات مسئول موضوع ضرب و شتم خبرنگار را بررسی خواهند کرد/ پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود

مقامات مسئول موضوع ضرب و شتم خبرنگار را بررسی خواهند کرد/ پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود
علی مالمیر با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود، گفت: قطعا موضوع ضرب و شتم خبرنگار همدانی را مقامات زیربط مورد بررسی قرار خواهند داد و این مسئله باید با شکایت و از طریق مراجع قانونی طی می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص ماجرای ضرب و شتم یکی از خبرنگاران گفت: ضرب و شتم خبرنگار توسط کارکنان هتل امیران موضوعی نیست که ارتباطی با گردشگری یا اداره کل میراث داشته باشد اما اگر مسئه در خصوص پذیرش مسافرین باشد ما پاسخگو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: من صلاحیت رسیدگی به مسائل شخصی افراد را ندارم و نمی دانم این دعوا شخصی بوده یا به مباحث حقوقی آنها بر می گردد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: در ایام عید و زمانی که وزیر توئیت کرده بود اساسا هیچ مصوبه ای در کشور و استان مبنی برعدم پذیرش مسافر در هتل ها نداشتیم.

,

مالمیر با تاکید بر اینکه پذیرش مسافر درایام عید قانونی بود، عنوان کرد: من همان روز شخصا از همان هتل بازدید داشتم و با توجه به عدم حضور مسافر در آنجا لامپ های داخل هتل هم خاموش بود.

,

وی در پایان گفت: قطعا مقامات زیربط مسئله ضرب و شتم خبرنگار همدانی را مورد بررسی قرار خواهند داد اما ضرب و شتم کار پسندیده ای برای دو انسان که خلیفته الله هستند نیست و از ابتدا باید با شکایت و مراجع قانونی پیگیر حق و حقوق خود می شدند.

,

به گزارش عصر همدان؛ چند روز پیش یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس خبر تخلف هتل امیران در دوزان قرنطینه و تعطیلات نوروزی بعد از گذشت سه ماه در مقابل منزل پدر همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

, به گزارش عصر همدان؛ چند روز پیش یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس خبر تخلف هتل امیران در دوزان قرنطینه و تعطیلات نوروزی بعد از گذشت سه ماه در مقابل منزل پدر همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت., به گزارش عصر همدان؛ چند روز پیش یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس خبر تخلف هتل امیران در دوزان قرنطینه و تعطیلات نوروزی بعد از گذشت سه ماه در مقابل منزل پدر همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه