اخبار داغ

نماینده خمینی شهر در مجلس مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی اصفهان/ طرح حمایت از سوت زنان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد

آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی اصفهان/ طرح حمایت از سوت زنان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی اصفهان توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در پرونده پتروشیمی چند نکته روی زمین مانده است؛ هنوز به شکل کامل حکم کیفری اجرا نشده و رد مال و حکم رد مال هنوز صادر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مشکلات برای گرفتن مجوز برای تسویه حساب بدهکاران و طلبکاران یکی دیگر از مشکلات پیش رو است که مانعی برای رونق چرخه تولید است.

,

وی افزود: رد مال و اجرای حکم کیفری از وظایف قوه قضائیه و دادگستری  اصفهان است که باید تسریع شود که یک شخص خاص را به عنوان نماینده برای پیگیری مشخص کردم و هماهنگی های لازم نیز در این زمینه با مدیران این مجموعه انجام شده است.

,

نقدعلی گفت: قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده  و باید درس عبرتی برای دیگران شود و فساد برای فسادکننده باید گران تمام شود.

,

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: چند روز قبل  در مجلس طرح حمایت از سوت زنان و کسانی که لانه های فساد را لو می دهند، کلید خورد و با  با 150 امضا تحویل هیات رئیسه  مجلس شد، برای این طرح مشوقات خیلی خوبی در نظر گرفته شده است و کسانی که در کشور موارد فساد را اعلام کنند با تشویق های قابل توجه رو به رو خواهند شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه