اخبار داغ

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در دهه کرامت/ ده ها برنامه متنوع در اردبیل برگزار می شود

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در دهه کرامت/ ده ها برنامه متنوع در اردبیل برگزار می شود
حجت الاسلام قیامی گفت: همرمان با دهه کرامت ده‌ها عنوان برنامه متنوع با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در استان اردبیل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام والمسلمین اکبر قیامی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: امسال بنا به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، لازم است برنامه های ویژه دهه کرامت با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه بیش از ده‌ها عنوان برنامه با موضوعات مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی درسراسر استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: تمام برنامه ها با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی بهداشتی اجرایی می شود.

,

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از خادمیاران استان اردبیل در ایام دهه مبارک کرامت در برگزاری برنامه‌های این ایام فعالیت خواهند داشت، گفت: امیدواریم برنامه‌های شایسته‌ای در ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار کنیم.

,

حجت الاسلام  قیامی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تربیتی، رسی تلاوت رضوی و تفسیر قرآن کریم، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدای عرصه سلامت، آیین پرچم گردانی و چاوشی خوانی از جمله برنامه های نمایندگی آستان قدس اردبیل در دهه کرامت است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه