اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف سیریک مطرح کرد؛

حمایت از اصناف و تولیدکنندگان لازمه رهایی از اقتصاد تک محصولی/بزرگترین بخش اقتصادی کشور اصناف هستند

حمایت از اصناف و تولیدکنندگان لازمه رهایی از اقتصاد تک محصولی/بزرگترین بخش اقتصادی کشور اصناف هستند
غلامی با بیان اینکه اصناف پایه های اقتصاد کشور هستند گفت: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و متکی بر نفت باید به اصناف و تولیدکنندگان اتکا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ناصر غلامی مسئول بسیج اصناف شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این واحدهای نمونه صنفی بخاطر رعایت انصاف، رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی ،داشتن کیفیت کالا و اجناس مطلوب و خوش رفتاری و برخورد مناسب با مشتریان تجلیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج اصناف شهرستان سیریک افزود: در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته و روزی حلال نه تنها یک ویژگی اقتصادی جامعه اسلامی محسوب می‌شود بلکه به عنوان نماد دایمی پیوند اخلاق و اقتصاد همواره مطرح بوده  و هست.

,

غلامی با بیان اینکه اصناف پایه های اقتصاد کشور هستند افزود: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و متکی بر نفت باید به اصناف و تولیدکنندگان اتکا کنیم.

,

وی تصریح کرد:روز اصناف روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان واقعی عرصه های کار و تلاش است.

,

غلامی خاطرنشان کرد: اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در جامعه  استفاده بهینه کرد.

,

همچنین با حضور معاون فرماندار سیریک،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئول بسیج اصناف شهرستان،رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف، از ۳ واحد نمونه صنفی شهرستان سیریک تجلیل شد.

,

شهرستان۴۵ هزار نفری سیریک دارای ۹ اتحادیه و ۱۴۴۵ واحد صنفی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه