اخبار داغ

نمایندگان استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله تأکید کردند؛

همدلی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس کم نظیر است

همدلی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس کم نظیر است
اولین دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس یازدهم با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور اصحاب رسانه در محل مهمانسرای ثارالله شهر کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز اولین دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس یازدهم با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان از نظر همدلی و وحدت در مجلس کم نظیر است، گفت: از این ظرفیت به منظور تحقق اهداف در عرصه های ملی و بین المللی استفاده خواهیم کرد و در کنار سپاه که آئینه عظمت اقتدار نظام است در جهت تحقق اهداف نظام خواهیم بود.

,

منصور شکراللهی ضمن ابراز خرسندی از اینکه مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی است، اظهار کرد: این مجلس بسیار خوب و هماهنگ با مقام معظم رهبری و ولی فقیه است و مجمع نمایندگان استان همدل و با ظرفیتی خوب در کنار سپاه استان خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: از حضور سپاه ثارالله استان در زمان وقوع سیل در ابتدای سال بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

,

پور ابراهیمی با بیان اینکه باعث افتخار و خرسندی است که فرزندی از دیار کریمان مسئولیت سپاه استان را با مشی و منش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عهده دارد، ابراز کرد: طبیعتا پیامد این حرکت یعنی تقویت تفکر و مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس همگان از نیروهای جبهه و جنگ هستند و مجمع نمایندگان استان در کنار سپاه ثارالله استان با رویکرد احیا تفکر حاج قاسم در عرصه های مختلف در کنار سپاه ثارالله استان کرمان خواهد بود.

,

وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که ظرفیت مجمع در کنار ظرفیت ملی به کمک استان بیاید؛ چرا که هیچ اولویتی بالاتر از حل مکشلات معیشتی نیست و ما نیز بضاعتمان را در مجموعه سپاه و بسیج خواهیم گذاشت  و در این راستا می توانیم کارگروه مشترکی بین مجمع، سپاه استان و استانداری تشکیل دهیم.

,

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه، جنگ و دفاع مقدس تمام نشده است، اظهار کرد: جبهه های استکبار، سلطنت طلبان و معاندین و افرادی که ادعای حقوق بشر دارند هنوز وجود دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه به عنوان سرباز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خدمت سبز پوشان سپاه پاسداران هستیم، تصریح کرد: از ظرفیت نیروهای جهادی به منظور پیشبرد اهداف می توان استفاده کرد؛ همان گونه کهحضور نیروهای جهادی را در کنار کشاورزان شاهد بوده ایم.

,

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: پدافند غیر عامل را باید جامع عمل بپوشانیم و از این مهم در راستای مقابله با دشمن استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه