اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی:

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی از جان مایه بگذارد/ برخی افزایش قیمت‌ها ناشی از خودتحریمی است

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی از جان مایه بگذارد/ برخی افزایش قیمت‌ها ناشی از خودتحریمی است
موسوی گفت: درست است که تحریم‌های دشمن هر روز افزوده می‌شود اما نباید فراموش کرد که علت افزایش قیمت برخی کالاهای تولید داخل که نیازی به ارز ندارند ناشی از خودتحریمی‌ها و اشتباهاتی است که در داخل کشور رخ می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفتگو  با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: مشکلات مردم در حوزه های مختلف معیشتی زیاد شده است که به همین جهت در کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس بانک مرکزی جلسه ای داشتیم و چکش کاری هایی در این زمینه انجام شد و در مورد بحث افزایش قیمت ارز که مردم را در تنگنا قرار داده است مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ارز در قیمت لوازم خانگی نیز اثر گذاشته است  افزود: بانک مرکزی در زمینه کاهش قیمت ارز قول داده است که امیدواریم با مسیر شدن این امر شاهد تعدیل قیمت ها در بازرا باشیم

,

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درست است که  تحریم های دشمن هر روز افزوده می شود اما نباید فراموش کرد که برخی کالا هایی که تولید داخل است و نیازی به ارز ندارند نیز در این اوضاع با افزایش قیمت رو به رو شده است ناشی از خود تحریمی ها و اشتباهاتی که در داخل کشور رخ می دهد و در این زمینه نیز بحث های کارشی انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: در این وضعیت اقصتادی بشترین فشار بر وری اقشار آسیب‌پذیر جامعه بخصوص جوانان در شرف ازدواج است که از امکانات اولیه محروم هستند.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی باید از جان مایه بگذارد و مجلس نیز دولت را مجاب به این کار می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه