اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان خبر داد:

افزایش 7درصدی پرونده های حوادث رانندگی در سال گذشته/ افزایش فوتی های ناشی از غرق شدگی در استان سمنان طبیعی نیست

افزایش 7درصدی پرونده های حوادث رانندگی در سال گذشته/ افزایش فوتی های ناشی از غرق شدگی در استان سمنان طبیعی نیست
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های ناشی از غرق شدگی گفت: در سال 97 تعداد فوتی های ناشی از غرق شدگی 2 نفر بود اما در سال گذشته این عدد به 12 نفر رسید که این موضوع طبیعی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: شیوع کرونا بر کاهش تصادفات رانندگی تاثیر گذاشت و طی دوماه 52درصد کاهش تصادفات و 33درصد کاهش فوتی ها را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نوروزی از افزایش 2/8 درصدی نزاع در سال 98 خبر داد و گفت: در کودک آزاری شاهد افزایش و در همسرآزاری کاهش مراجعات در سال 98 بودیم.

,

وی با بیان اینکه  حوادث رانندگی در سال گذشته 7درصد افزایش یافت اظهار کرد: سال 98، 5808 نفر مراجعه بدلیل حوادث رانندگی ثبت شده و 307 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: متاسفانه بخش زیادی از جانباختگان، جوان هستند و 70 درصد فوتی ها زیر 50سال سن دارند.

,

نوروی با اشاره به افزایش حوادث کار در استان سمنان در سال 98 گفت: با توجه به بافت صنعتی استان سمنان، فوتی های ناشی از حوادث کار در سال گذشته 120 درصد افزایش یافت و 34 نفر جان خود را از دست دادند.

,

وی با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های ناشی از غرق شدگی گفت: در سال 97 تعداد فوتی های ناشی از غرق شدگی 2 نفر بود اما در سال گذشته این عدد به 12 نفر رسید که این موضوع طبیعی نیست.

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان جراحی زنان را بیشترین موضوع پرونده های قصور پزشکی عنوان کرد و گفت: جراحی عمومی، دندانپزشکی، ارتوپدیو جراحی پزشکی در رتبه های بعدی قرار دارند.

,

نوروزی با تقدیر از تلاش های پرسنل پزشکی قانونی در روزهای شیوع کرونا گفت: طی ماه های اخیر همکاران ما فراتر از خط مقدم رفتند و بعضی از مواقع اجساد کرونا کالبد شکافی شدند.

,

وی در ادامه گفت: همکاران مظلوم من بدون هیاهو تبلیغات خدمت کردند. از مسئولان میخواهم نگاه ویژه به پزشکی قانونی داشته باشند و برای استمرار خدمات، پزشکی قانونی را هم در اعتبارات ببینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه