اخبار داغ

لیگ برتر فوتبال؛

شمارش معکوس برای بازگشت تراکتور/ اولین بازی سال در یادگار

شمارش معکوس برای بازگشت تراکتور/ اولین بازی سال در یادگار
شمارش معکوس برای نخستین بازی تراکتور در سال 99 آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی رسمی خود در سال 1399، در جدال افتتاحیه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، روز یکشنبه - 8 تیر ماه - از ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
شاگردان ساکت الهامی از روز گذشته تمرینات خود را برای این بازی استارت زده‌اند و این درحالی است که تا چند روز پیش، محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه تهدید به کناره‌گیری از این مسابقات می‌کرد!
,
 
,
دغدغه بزرگ تراکتوری‌ها در دیدار مقابل نساجی تعداد پرشمار غائبان این تیم است و کمبود بازیکن در اردوی تیم محبوب تی‌تی‌ها به شدت احساس می‌شود.
,
 
,
سرخ‌پوشان دیار آذربایجان برای این مسابقه، مسعود شجاعی، کاپیتان خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند و اشکان دژاگه و عکاشه حمزاوی نیز با توجه به اینکه هنور به تبریز نیامده‌اند، از دسترس کادر فنی این تیم خارج هستند.
,
 
,
همچنین رضا اسدی، اکبر ایمانی و محمدرضا اخباری سه مصدوم تراکتوری‌ها هستند که وضعیت‌شان معلوم نیست اما گفته می‌شود که به احتمال فراوان به بازی روز یکشنبه نخواهند رسید. 
,
 
,
از تیم نساجی نیز خبر می‌رسد اعضای این تیم قائمشهری آخرین مرحله از تست‌های کرونای خود را جهت حضور در تبریز و انجام این بازی پشت سر گذاشتند و بعد از اعلام نتایج این تست، کاروان نماینده مازندران راهی تبریز خواهد شد.
,
 
,
در دیگر دیدار این هفته که برای فوتبال آذربایجان حساسیت بالایی دارد، ماشین‌سازی در زمین فولاد خوزستان به میدان می‌رود. این بازی از ساعت 21 روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.
,
 
,
شایان ذکر است، تمامی مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و فعلا اسامی داوران این هفته از مسابقات نیز اعلام نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه