اخبار داغ

با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج صورت گرفت:

برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج لنده/مختاری:جشنواره مالک اشتر نمادشایسته سالاری در بسیج است+تصاویرو فیلم

برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج لنده/مختاری:جشنواره مالک اشتر نمادشایسته سالاری در بسیج است+تصاویرو فیلم
دومین جشنواره ناحیه ای مالک اشتر با هدف معرفی برگزیدگان رده های مختلف بسیج با حضور مسئولان و قشرهای مختلف بسیج در لنده برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج لنده با حضور امام جمعه دهدشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، اقشار مختلف بسیج و معاونت های مختلف این ناحیه در حسینیه ثاراله و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مراسم سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری با قدردانی از رده های مختفل و قشر های برگزیده بسیج گفت: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج به عنوان سرپنجه های سپاه هستند که در تمام مناسبت ها و بحران ها و موفقیت ها در شهرستان در خط مقدم قرار دارند.

,

وی در خصوص اهداف جشنواره مالک اشتر گفت: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند با هدف شناسایی نقاط قوت در بسیج و اصلاح نقاط ضعف می تواند باعث پویایی و نشاط مجموعه های بسیج شود.

,

مختاری گفت: بسیج از عناصر پیشران و موفق جامعه است که توانسته است از دل بحران های مختلف به پیشرفت و توسعه روز افزون برسد.

,

وی در ادامه افزود: در این راستا با هدف تجدید قوا و تقویت بنیه‌های مدیریتی، بهبود و ارتقاء سطح کیفی، معرفی و شناسایی فرماندهان و مدیران موفق‌تر سپاه و بسیج از حوزه‌های برتر توسط این نهاد مقدس تجلیل شد.

,

شایان ذکر است که در پایان این جشنواره از برترین‌های رده‌های ناحیه مقاومت بسیج لنده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه