اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

زنگ خطر تغییر کاربری هتلهای کشور / اردبیل میزبان اجلاس کشورهای اکو خواهد بود

زنگ خطر تغییر کاربری هتلهای کشور / اردبیل میزبان اجلاس کشورهای اکو خواهد بود
نادر فلاحی گفت:اگر از هلتداران حمایت نشوند احتمال تغییر کاربری هتل ها در کشور وجود دارد که اگر چنین شود مشکلاتی را به وجود خواهد آورد که غیر قابل جبران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اگر از هلتداران حمایت نشوند احتمال تغییر کاربری هتل ها در کشور وجود دارد که اگر چنین شود مشکلاتی را به وجود خواهد آورد که غیر قابل جبران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: ورود سالانه یک میلیون و چهل و شش هزار اتباع آذری در حوزه گردشگری سلامت به استان اردبیل از طریق مرز بیله سوار باید به فال نیک گرفته و برای جذب مسافران تلاش کنیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: باید اعتبارات ویژه ای برای حوزه تبلیغات جاذبه های گردشگری و معرفی قابلیت ها در کشور تصویب و تخصیص یابد.

,

وی تصریح کرد: استان اردبیل علاوه بر تبدیل پایلوت اقامتی در کشور به پایلوت پل های معلق با قابلیت و جاذبه های متفاوت در کشور مطرح است.

,

فلاحی با اشاره به اینکه استان اردبیل در سال 2020 میزبان اجلاس کشورهای عضو اکو خواهد بود گفت: مطالعه محل احداث دو هتل ۵ ستاره در استان اردبیل در حال انجام هست که بزودی با اخذ مجوز کلنک زنی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه