اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مهران نماد مقاومت و پایداری است/ روز آزادسازی مهران باید در تقویم ملی ثبت شود

مهران نماد مقاومت و پایداری است/ روز آزادسازی مهران باید در تقویم ملی ثبت شود
حجت الاسلام تویسرکانی در مراسم دعای ندبه در منطقه قلاویزان مهران گفت: آزاد سازی مهران باید به عنوان یک روز ملی شناخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دعای ندبه منطقه قلاویزان به مناسبت آزادسازی مهران گفت: استان ایلام ۱۰ روز قبل از اعلام رسمی صدام، مورد حمله قرار گرفت و شهید "روح الله شنبه ای"، اولین شهید دفاع مقدس در حوزه استان ایلام است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: ایلام مهد تربیت جوانمردانی است که در تاریخ نمونه هستند و مردان بزرگی در راه تحقق ارزش‌ها جهاد کرده و می‌کنند.

,

وی در ادامه گفت: ایلام سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز دارد و در مناطق مختلف بارها مورد هدف صدامیان و گروه‌های ضد انقلاب قرار گرفت اما رزمنده‌ها با الگوگیری از سیدالشهداء مانع رسیدن به اهداف شوم آنها شدند.

,

تویسرکانی خاطرنشان کرد: منطقه قلاویزان حدود ۴۰۰ شهید دارد که هنوز بدن های آنها پیدا نشده و قلاویزان مشهد شهدا و مهران نماد مقاومت و پایداری است.

,

وی با اشاره به اینکه آزادسازی مهران باید در تقویم ملی ثبت شود گفت: دهم تیر ماه همزمان با آزادسازی مهران باید به عنوان یک روز ملی شناخته شود، در این مکان هزاران سوژه، فیلم، سریال و کتاب در این منطقه وجود دارد که می‌توان با به خوبی به آنها پرداخت.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: انقلاب اسلامی قطعاً به اهداف خود خواهد رسید و اگر به توصیه های رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل می شد قطعاً مشکلات امروزه را نداشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه