اخبار داغ

پس از 40 ساعت عملیات جستجو؛

فرد گمشده در کوه‌های منطقه "مارشنان" پیدا شد

فرد گمشده در کوه‌های منطقه "مارشنان" پیدا شد
حسین رحیمی گفت: تا اینکه پس از ۴۰ ساعت عملیات نفس گیر هنگام عصر با کمک نیروهای مردمی فرد مفقود شده در منطقه مارشنان پیدا شد، این در حالی است که حال عمومی وی خوب و به علت گم کردن مسیر گرفتار شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رحیمی رئیس هلال احمر کوهپایه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ظهر روز جمعه مرکز کنترل عملیات حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن شخصی میان سال در کوه های مارشنان درخواست اعزام حداقل دو تیم امدادی را با پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید مرادی هلال احمر کوهپایه داد که با حضور ده نفر همراه با تجهیزات و خودرو به این منطقه اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هلال احمر کوهپایه تصریح کرد: ادامه عملیات با هماهنگی با بخشدار کوهپایه و همچنین همراهی نیروی انتظامی و اعلام آمادگی نیروی مقاومت بسیج در منطقه ورتون و  جبل در روز دوم با اعزام تیم تخصصی واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان علاوه بر تیم های قبلی کلید خورد.

,

وی عنوان کرد: تا اینکه پس از ۴۰ ساعت عملیات نفس گیر هنگام عصر با کمک نیروهای مردمی فرد مفقود شده در منطقه مارشنان پیدا شد، این در حالی است که حال عمومی وی خوب و به علت گم کردن مسیر گرفتار شده بود.

,

رحیمی در پایان گفت: با اردوهای عملی و کلاس های آموزشی به صورت مستمر آمادگی نیروها برای چنین حوادثی حفظ، و هلال احمر کوهپایه در هر ساعت از شبانه روز آمادگی خدمت رسانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه