اخبار داغ

امام جمعه اهل تسنن منطقه "رمشک":

قدامات به دور از تبعیض قوه قضائیه مایه قوت قلب مردم شد/ نظام در راستای برخورد با اخلالگران مماشات نمی‌کند

قدامات به دور از تبعیض قوه قضائیه مایه قوت قلب مردم شد/ نظام در راستای برخورد با اخلالگران مماشات نمی‌کند
یونس چاهانی گفت: اقدامات به دور از تبعیض قوه قضائیه موجب قوت قلب مردم شده است و دشمنان اسلام نیز بدانند که نظام و کشور ما در راستای برخورد با مخلان با کسی مماشات ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه قوه قضائیه و ریاست جدید این قوه اقدامات بسیار مهم و مفیدی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلاقی داشته اند، گفت: فعالیت های قوه قضائیه تأثیرات بسیار مثبتی در بین مردم داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: در دوره جدید قوه قضائیه مبارزه جدی و بسیار ارزشمند در خصوص مفاسد اقتصادی شاهد بودیم و بسیاری از مفسدان اقتصادی در داخل و خارج از کشور دستگیر شدند و افرادی که مال و سرمایه بیت المال را هدر داده بودند به دام نیروهای فعال و مومن قوه قضائیه افتادند که این مسئله جای بسی مسرت و خوشحالی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه اقدامات قوه قضائیه موجب قوت قلب مردم شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه آیت الله رئیسی از سادات و اولات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستند قطعا ایمان و عملکرد ایشان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بیشتر از بقیه است.

,

مولوی چاهانی تصریح کرد: دشمنان به آنچه که می خواستند دست پید نکردند و الحمدالله با درایت مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضائیه و نیروهای انقلابی نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ضمن تشکر از نیروهای قوه قضائیه اقتصادی که در زمینه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی عمل می کنند، عنوان کرد: اقدامات این قوه به دور از تبعیض بوده است و آنان بدون مماشات برخورد کرده اند.

,

وی ابراز کرد: رسانه ها و سایت های خبری نیز نقش مهم و تأثیر گذاری در راستای تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب و همچنین متوجه کردن مسئولان دارند که این امر را نمی توان نادیده گرفت.

,

مولوی چاهانی اظهار کرد: ملت ایران آگاه و هوشیار باشند که نقطه ضعفی به دست دشمنان اسلام ندهند و دشمنان اسلام نیز بدانند که نظام و کشور ما در راستای برخورد با مخلان با کسی مماشات ندارد.

,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه برخورد قوه قضائیه با دانه درشت ها تأثیرات مثبتی در سطح جامعه داشته است، افزود: اینکه قوه قضائیه برخورد قاطع با اکبر طبری داشته است و هم اکنون در محکمه عدل اسلامی است قطعا افراد دیگر نیز بیشتر متوجه مسئولیت خود خواهند شد تا عدالت را رعایت کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه علما و عموم مردم اهل سنت در کنار مسئولان قوه قضائیه هستند و برای موفقیت آنان دعای خیر خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه