اخبار داغ

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی کردستان:

بازدید و نظارت بر عملکرد اصناف در ایام شیوع کرونا/ ۴۰ هزار نفر سنندجی از نظر کرونا غربالگری شدند

بازدید و نظارت بر عملکرد اصناف در ایام شیوع کرونا/ ۴۰ هزار نفر سنندجی از نظر کرونا غربالگری شدند
مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام اصناف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی سه روز گذشته ۸۱ مورد از اماکن و اصناف سنندج بازدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرزو فلاحی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی،  مقابله با ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی طی سه روز گذشته ۸۱  مورد از اماکن شامل مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، رستوران‌ها، آرایشگاه‌‌های زنانه، ادارات، دفاتر پیشخوان دولت  و دیگر اصناف در سنندج توسط اکیپ ضربت بهداشت محیط این شهرستان با ارائه آموزش استفاده از وسایل حفاظت فردی و عدم تجمع در اماکن، مورد بازدید قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
وی بیان کرد: طی ۱۶ مورد بازدید از اماکن و اصناف سنندج،  برای اماکنی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده‌اند تعداد ۲۶ اخطاریه صادر شده است.
 
,
,
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بازدید از کارخانه آرد فجر در سنندج، پیگیری شکوایه بازدید بانک ملت با کد و پیگیری شکوایه قضایی را از دیگر موارد بازدید کننده در این ایام نام برد و گفت:  چک لیست همه آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تکمیل شده است.
,
 
,
 فلاحی با اشاره به تغییر ماهیت ویروس کرونا یادآور شد: این ویروس ناشناخته است، بنابراین مردم باید از تجمع و حضور در جامعه برای مبارزه با این بیماری اجتناب کنند چراکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل این بیماری بسیار ضروری است.
,
 
,
وی از غربالگری ۴۰ هزار نفر از لحاظ ویروس کرونا در سنندج طی هفته گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: با همکاری مرکز بهداشت سنندج و  سازمان‌های مردم نهاد ۶ اکیپ اطلاع‌رسانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراجعه به سایت سلامت و پاسخ و تماس با سامانه ۴۰۳۰ را در محلات مختلف به مردم اعلام کرده‌اند.
,
 
,
مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در هفته اخیر۸۱۲ نفر تماس اولیه و ۷۷۹ نفر تماس ثانویه با فرد مبتلا به کرونای مثبت در سنندج قرنطینه و از لحاظ علائم توسط کارشناسان مرکز بهداشت پیگیری شده‌اند.
,
 
,
فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۰ تست کرونا در مراکز سرپایی سنندج طی هفته اخیر توسط  کارشناسان مرکز بهداشت انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه