اخبار داغ

شقایق فراهانی بازیگر «گُل به خودی» شد/ رونمایی از اولین تصاویر

شقایق فراهانی بازیگر «گُل به خودی» شد/ رونمایی از اولین تصاویر
فیلم سینمایی «گُل به خودی» اولین ساخته احمد تجری است که روز گذشته ۶ تیرماه در سعادت آباد کلید خورد و شقایق فراهانی در نقش یک مرد جلوی دوربین رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، شقایق فراهانی در نقش یک مرد با نام فیروز در فیلم سینمایی «گُل به خودی» روز گذشته ۶ تیرماه جلوی دوربین این فیلم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شقایق فراهانی,

«گُل به خودی» اولین ساخته احمد تجری است که در ژانر کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی روز گذشته ۶ تیرماه در سعادت آباد کلید خورد.

, احمد تجری, علی قائم مقامی,

همچنین علاوه بر ابوالفضل رجبی و رایان سرلک، محمدرضا علی نیا، ال آی بشارت و آرینا تجری بعنوان دیگر بازیگران کودک در این فیلم سینمایی حضور دارند.

,

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی رئال، عروسکی و موزیکال دارد.

, لاله قهرمانی,

داستان «گُل به خودی» قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذاب می‌شوند.

,

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: احمد تجری، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، نویسندگان: احمد تجری و لاله قهرمانی، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروز بیگی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی، منشی صحنه: لیلا مربی، سرمایه گذار: فریبا عزیزی، علی قائم مقامی و احمد تجری، هماهنگی تولید: سعید احمدی، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد، فیلمبردار پشت صحنه: زهرا مشکانی، عکاس: مهدی حیدری، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل و تهیه کننده: علی قائم مقامی.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه