اخبار داغ

نخستین جشنواره ملی فیلم مستند غار کلدر، در خرم آباد برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی فیلم مستند غار کلدر، در خرم آباد برگزار می شود
اولین جشنواره ملی فیلم مستند غار کلدر در سال آینده ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در خرم آباد برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، فرود عوض پو؛ دبیر جشنواره ملی مستند غار کلدر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: این جشنواره به عنوان یکی از مستقل ترین جشنواره ها در کشور و یک جشنواره ملی است که باید با دیدگاه جشنواره ملی و کمک و حمایت همه جانبه مردم انجام شود که باعث بهتر شدن این جشنواره گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, سفیرافلاک,

دبیر جشنواره ملی مستند غار کلدرگفت: زمان زیادی صرف شد تا به این لحظه رسیدیم و تقریباً از سال پیش استارت کار زده شده که انشالله در سال آینده در ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: با توجه به این که خرم آباد مهد تاریخ و تمدن است، استان لرستان برای این جشنواره انتخاب شد که در این راه سختی های زیادی کشیده شده و برگزاری این جشنواره نیاز بود که اوایل قرار بود در تهران برگزار شود و با توجه به ۶۳ هزار ساله بودن غار کلدر و قدیمی بودن آن، شهر خرم‌آباد را انتخاب کردیم.

,

عوض پور بیان کرد: با یک تیم تخصصی این کار را شروع کردیم که تصمیم گرفته شد یک جشنواره مستقل باشد و اولین جشنواره ملی مستقل در کشور است که بناهایی که خواهیم ساخت برای آیندگان راهی هموار باشد.

,

دبیر جشنواره ملی مستند غار کلدر اضافه کرد: مستند غار کلدر می‌تواند به تمام ظرفیت‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در همه جانبه ها در کشور کمک کند.

,

وی گفت: هدف ما از این مستند، استفاده از تاریخ و تمدن و قدمت زیاد غار کلدر است که بیش از ۶۰ هزار سال از آن می‌گذرد و نشان دادن آن به جامعه یک امر ضروری ماست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه