اخبار داغ

در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

بیش از ۲۰۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در لرستان رسیدگی شد

بیش از ۲۰۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در لرستان رسیدگی شد
حمید القاصی مهر گفت: سال گذشته بیش از 2000 پرونده قاچاق کالا و ارز در استان رسیدگی شد که کشف قاچاق 39 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حمید القاصی مهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و دهه کرامت، گفت: در سال ۷۳ به لحاظ ضرورت کنترل دولت بر لزوم قیمت گذاری کالاها و خدمات که کلیه امور بر عهده دولت بود به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, سفیرافلاک,

سرپرست تعزیرات حکومتی استان لرستان با اشاره به آمار و عملکرد این سازمان در سال گذشته در سه حوزه کالا و خدمات، تخلفات بهداشتی، دارو درمان و تخلفات قاچاق کالا و ارز، بیان کرد: در حوزه کالا و خدمات تعداد ۹ هزار و ۷۶۹ فقره پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده که تقریبا با کاهش یک درصدی نسبت به سال ۹۷ روبرو بوده ایم.

,

وی با اشاره به بحث قاچاق کالا و ارز در استان لرستان، گفت: تعداد ۲ هزار و ۵۷۲ فقره پرونده وارد شعب تخصصی شده که حدود ۹۹درصد از پرونده ها رسیدگی و صدور رای شده و ورودی رسیدگی پرونده ها به شعب استان در سال ۹۸ تسبت به سال ۹۷ حدود ۳۹ درصد افزایش وارده کشفیات قاجاق در استان داشته ایم.

,

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده های بهداشت دارو و درمان تعداد ۶۶۵ فقره پرونده به شعب تخصصی این اداره کل وارد که صد در صد رسیدگی و مختومه شده و نسب به سال ۹۷ حدود ۲ درصد افزایش وارده داشته ایم.

,

القاصی مهر با اشاره به بحث میزان حکومت شعب عادی و تخصصی در سه حوزه کالاو خدمات، بهداشت و دارو ودرمان، قاچاق کالا و ارز، ادامه داد: در سال ۹۷ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان میزان محکومیت وجود داشته و در سال ۹۸ حدود ۲۸۵ میلیارد تومان بوده که در سال ۹۸ با شاهد افزایش ۱۸۴ درصدی محکومیت نسبت به سال ۹۷ بوده ایم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در بحث آمار عملکرد۱۲ ماهه اجرای احکام، در سال ۹۸ تعداد ۶ هزار و ۵۱۹ فقره پرونده به اجرای احکام استان وارد شده که با اجرای مختومه شدن صد در صدی آنها و با رعایت شاخص های سازمانی نسبت به سال ۹۷ یک درصد کاهش داشته ایم.

,

القاصی مهر تصریح کرد: در اجرای پرونده کالا و قاچاق ارز تعداد یک هزار و ۱۷۲ فقره پرونده وارد اجرای احکام شده که با مختومه نمودن صد در صدی آنها و با رعایت ساخص های سازمانی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۳۷ درصدی وجود داشته است.

,

سرپرست تعزیزات حکومتی استان لرستان اذعان داست: در اجرای پرونده بهداشت دارو و درمان تعداد ۴۱۴ فقره پرونده به اجرای احکام استان وارد شده که با مختومه شدن صد در صدی آنها و با رعایت شاخص های سازمانی نسبت به سال۹۷ کاهش ۳ درصدی در این حوزه بوده ایم.

,

وی گفت: در راستای وصول اجرای احکام استان در سال ۹۷ حدود ۱۴ میلیارد تومان و در سال ۹۸ حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده که در قیاس با سال ۹۷ رشد ۵۴ درصدی وجود داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه