اخبار داغ

۴۷ برنامه جشن زیر سایه خورشید در لرستان برگزار می شود

۴۷ برنامه جشن زیر سایه خورشید در لرستان برگزار می شود
دبیر برگزاری جشن های زیر سایه خورشید لرستان گفت: همزمان با دهه کرامت 47 برنامه جشن زیر سایه خورشید در پنج شهرستان لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حامد غفوری نژاد؛ دبیر برگزاری جشن های زیر سایه خورشید لرستان امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: جشن های زیر سایه خورشید از ۱۳ سال قبل آغاز شد و این یک ظرفیت عظیم فرهنگی در دهه کرامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی اضافه کرد: سال اول این جشن در چهار استان شروع شد و در سال دوم این کاروان در ۹ استان برگزار شد که استان لرستان نیز میزبان این کاروان بود.

,

غفوری نژاد با اشاره به این که ایجاد حس معنوی و زیارت از راه دور یکی از اهداف برگزاری جشن های زیر سایه خورشید است، افزود: ریشه اجرای این برنامه در این است که یک فضای معنوی در جامعه ایجاد شود.

,

دبیر برگزاری جشن های زیر سایه خورشید لرستان تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه محدودتر برگزار می شود و یکی از برنامه های امسال، تجلیل از خیرین و جهادگران است.

,

وی از اجرای ۴۷ برنامه در استان خبر داد و گفت: پارسال ۱۰۹ برنامه با دو کاروان برگزار شد و امسال فقط یک کاروان با ۴۷ برنامه در شهرستان های الیگودرز، دورود، خرم آباد، بروجرد و سلسله برگزار می شود.

,

غفوری نژاد اظهار داشت: بازدید از بیمارستان، حضور در زندانها، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، شب شعر رضوی، دیدار با خیرین و سر گروه های جهادی، سرکشی از سه کارخانه، تجلیل از طلابی که به عنوان غسال در این ایام فعالیت داشتند، طبخ نان با نمک متبرک، دیدار با نخبگان، تقدیر از کادر درمانها در بیت نماینده ولی فقیه از مهمترین برنامه های اجرایی کاروان در استان است.

,

دبیر برگزاری جشن های زیر سایه خورشید لرستان اضافه کرد: برنامه کاروان از ۱۰ تیروماه از الیگودرز آغاز می شود و به مدت سه روز کاروان در لرستان برنامه اجرا می کند.

,

وی با اشاره به سال رونق تولید، گفت: یکی از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید این است که از برخی مراکز تولید بازدید صورت می گیرد و از افرادی که در رونق تولید نقش دارند تقدیر می شود.

,

غفوری نژاد تصریح کرد: هیچگونه تجمعی در اجرای این برنامه ها صورت نمی گیرد و برنامه ها با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه