اخبار داغ

رئیس شورای شهر خرم آباد:

بهره‌برداری از پیست دوچرخه سواری چهار باغ تسریع شود

بهره‌برداری از پیست دوچرخه سواری چهار باغ تسریع شود
علی ماکنعلی گفت: شهردار منطقه ۳ خرم آباد پیست دوچرخه سواری چهار باغ را سریع‌تر به بهره‌برداری برساند تا خدمتی به دیگر به اهالی منطقه ۳ خرم آباد انجام شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علی ماکنعلی امروز در مراسم آیین کلنگ زنی ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد، گفت: ما نگاه صنفی و منطقه‌ای به شهر خرم‌آباد نداریم و در این دوره از شورا علیرغم تمام مشکلات، احساس شده که در گذشته به منطقه جنوب شهر خرم‌آباد کمتر توجه شده و در این دوره از لحاظ درآمدی توجه ویژه‌ای به این منطقه صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: در شان دستگاهی مثل شهرداری نیست که خودش متولی ساخت و ساز بر اساس نظام مهندسی است و مستاجر باشد، مستاجر بودن عواقب خیلی زیادی دارد یکی از عواقب این موضوع بایگانی درست است که نمی توانند داشته باشند چون اگر بخواهند یک سیستم مکانیزه را در آن ساختمان طراحی کنند از آنجا که مستاجر هستند و مدت کوتاهی حضور دارند نمی توانند سرمایه گذاری کنند و قانون هم به مدیری که در ساختمان استیجاری است اجازه سرمایه گذاری را نخواهد داد.

ماکنعلی ادامه داد: ساختمان و محوطه شهرداری منطقه سه در شان منطقه جنوب شهر نیست و منطقه ۳ خرم آباد هم از نظر وسعت بزرگترین منطقه جغرافیایی شهر و هم از نظر محرومیت محروم ترین منطقه جغرافیایی شهر می باشد.

وی افزود: در این دوره از شورا و مدیریت شهری در راستای کارهای عمرانی و توسعه برای منطقه جنوب شهر خرم آباد توجه ویژه شده است که انشالله با احداث این دو پروژه شهری بتوانیم خدمتی به منطقه جنوب شهر داشته باشیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: انتظار می رود که شهردار منطقه ۳ خرم آباد پیست دوچرخه سواری چهار باغ را پیگیر و سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا خدمتی به دیگر به منطقه ۳ خرم آباد انجام شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه