اخبار داغ

فرماندار ارومیه:

بیش از ۴۰۰ قلیان‌سرا در ارومیه پلمپ شد

بیش از ۴۰۰ قلیان‌سرا در ارومیه پلمپ شد
ملامحمدی‌زاده گفت: به منظور جلوگیری از افزایش مبتلایان بیماری کرونا، بیش از ۴۰۰ قلیان‌سرا و ۲۰ باغ در سطح شهرستان پلمپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، علیرضا ملامحمدی‌زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تصمیمات در ستاد استانی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی و اعمال برخی از محدودیت‌ها، تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: بر اساس این مصوبات، برگزاری هرگونه جشن عروسی ممنوع است و با افرادی که در باغات اقدام به برگزاری عروسی، دورهمی و در مجموع سبب ایجاد تجمع ‌شوند، از طریق دستگاه قضایی برخورد می‌شود.

,

فرماندار ارومیه، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ اکیپ گشت در حال نظارت هستند و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از برگزاری عروسی در باغات با شماره ۳۱۳۳ تماس گرفته و به بازرسان نظارتی اطلاع دهند تا در اولین فرصت رسیدگی شود، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به ۲۰ باغ و بیش از ۴۰۰ قلیان سرا در ارومیه پلمپ شده و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

,

وی، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در سطح استان و به ویژه در ارومیه در وضعیت قرمز قرار دارد و متاسفانه بی‌تفاوتی مردم باعث می‌شود اوضاع روز به روز بدتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه