اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

تاریخ آمریکا پر از فتنه گری و حوادث تروریستی است

تاریخ آمریکا پر از فتنه گری و حوادث تروریستی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه کنگره ملی حقوق بشر آمریکائی در راستای افشای حقوق بشر آمریکائی و تشریح ترورهای آمریکائی در طول چهل سال انقلاب اسلامی است که اهمیت به سزایی دارد، گفت: تاریخ آمریکا پر از فتنه گری و حوادث تروریستی است که نمونه های زیادی را در طول انقلاب اسلامی مشاهده کردیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی امروز در جلسه تقدیر از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران قربانی حقوق بشر آمریکایی با اشاره به جنایت های آمریکا در طول تاریخ گفت: با نگاهی به تاریخ معاصر جمهوری اسلامی و به خصوص در طی چهل سال انقلاب اسلامی به وضوح جنایات و اقدامات تروریستی را مشاهده می کنیم و به جهت اهمیت تبیین این اقدامات تروریستی یک هفته در تقویم کشور با عنوان هفته حقوق بشر آمریکائی اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در مقطع ششم تا دوازدهم تیر ماه فتنه گری ها و توطئه های آمریکائی بیش از زمان های گذشته نمود دارد که با نگاهی به این یک هفته این مسئله را متوجه خواهیم شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تشریح عناوین هفته حقوق بشر آمریکائی بیان کرد: ۶ تیر ماه سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، ۷ تیر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان، ۸ تیر بمباران شیمیایی سردشت، ۱۰ تیر شهادت آیت الله صدوقی و ۱۲ تیر سقوط هواپیمایی ایرباس جمهوری اسلامی توسط آمریکا مناسبت های هفته حقوق بشر آمریکائی است.

,

وی با بیان اینکه کنگره ملی حقوق بشر آمریکائی در راستای افشای حقوق بشر آمریکائی و تشریح ترورهای آمریکائی در طول چهل سال انقلاب اسلامی است که اهمیت به سزایی دارد، گفت: تاریخ آمریکا پر از فتنه گری و حوادث تروریستی است که نمونه های زیادی را در طول انقلاب اسلامی مشاهده کردیم و ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی نمونه آاخیر کارنامه سیاه آمریکائی در اقدامات تروریستی است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به برنامه های جانبی این کنگره تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه مجازی سرچشمه سرخ که شامل آثار برجسته در رشته های تجسمی،هنر جدید،پوستر،تصویرسازی و تصاویر بمباران شیمیایی سردشت است که همزمان در برخی از موسسات برجسته فرهنگی به نمایش گذاشته می شود.

,

در پایان این مراسم از علی جلالی جانباز ۷۰ درصد شیمیایی،عبدالحمید اعتماد مقدم  جانباز ۵۵ درصد و همسر شهید تقی مهدی سلطانی از شهدای ترور تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه