اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز خبر داد؛

توزیع 220 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار البرز/ کاهش تولید جوجه؛ علت افزایش قیمت مرغ

توزیع 220 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار البرز/ کاهش تولید جوجه؛ علت افزایش قیمت مرغ
مجتبی تقی زاده گفت: در حال حاضر بیش از۱۸۰ تن گوشت مرغ به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری و ذخیره سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز امروز یکشنبه به ذخیره‌سازی گوشت مرغ در سردخانه‌های کشور به دلیل شیوع کرونا و کاهش مصرف مردم اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از۱۸۰ تن گوشت مرغ به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری و ذخیره سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مجتبی تقی زاده با اشاره به اینکه 220 تن گوشت منجمد مرغ با قیمت کیلویی 13 هزار تومان وارد بازار می شود، افزود: این اقدام در راستای تعادل قیمت ها انجام شده است و در حال حاضر واحدهای مرغ گوشتی البرز ظرفیت تولید 4 میلیون و 700 قطعه گوشت مرغ دارند که تنها 60 درصد از ظرفیت تولید آنها فعال خواهد بود.
,
 
,
وی کاهش تولید جوجه های یک روزه را از عوامل افزایش قیمت مرغ دانست و اظهار داشت: کاهش مصرف گوشت مرغ در زمان کرونا موجب افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ شد، البته برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی طرح تولید مرغ سایز در دستور کار قرار گرفته است.
,
 
,
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه به دلیل کاهش 15 درصدی تولید جوجه در کشور، 15 درصد از فعالان این بخش کنار گذاشته شدند، تصریح کرد:  برنامه ریزی دولت کاهش 15 درصدی وزن مرغ کشتار شده به ازای کاهش 50 درصدی جوجه ریزی است، در نتیجه باید وزن مرغ زنده کشتارگاه از 2500 گرم به 2300 گرم برسد.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه