اخبار داغ

سه سریال جدید به آنتن شبکه پنج می‌رسند

سه سریال جدید به آنتن شبکه پنج می‌رسند
مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج از مراحل پایانی نگارش سه مجموعه تلویزیونی برای این شبکه و احتمال پخش ان‌هها در پاییز و زمستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه 5 سیما عنوان کرد: به زودی وارد مرحله پیش تولید و تولید سه مجموعه تلویزیونی با نام‌های «ساعت ۱۱»، «دل خوش» و «روزگار جوانی» می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مصطفی رضوانی, ساعت ۱۱, دل خوش, روزگار جوانی,

وی ادامه داد: تنها و در حال حاضر این سه سریال در مراحل پایانی نگارش قرار دارند و نزدیک پیش تولید هستند.

,

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درباره عوامل این سه سریال از جمله کارگردان و تهیه‌کننده گفت: برخی از عوامل این سه پروژه انتخاب شده‌اند و برخی دیگر نه. اسامی نهایی آن‌ها هنگام شروع کار اعلام می‌شود.

,

رضوانی درباره تعداد قسمت‌های این سه سریال عنوان کرد: «دل خوش» در دو فصل ۲۶ قسمتی به نویسندگی حامد افضلی، «ساعت ۱۱» در ۴۰ قسمت به نویسندگی امیررضا مافی و «روزگار جوانی» در ۳۰ قسمت به نویسندگی حمید طاهری برای شبکه پنج سیما تولید خواهند شد.

, حامد افضلی, امیررضا مافی, حمید طاهری,

وی افزود: سریال «دل خوش» فضای شیرینی دارد و مجموعه «ساعت ۱۱» یک کار اجتماعی است.

,

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج با اشاره به اینکه سریال «روزگار جوانی» فضای مشابهی با سریال «روزگار جوانی» که در سال ۷۷ از شبکه پنج سیما پخش شد دارد، گفت: این مجموعه جدید قصد دارد نسل دانشجویان دهه ۸۰ را نشان بدهد. همچنین یکی از کاراکترهای آن سریال قدیمی نیز در این مجموعه حضور خواهد داشت.

,

رضوانی در پایان درباره زمان پخش این سه پروژه نیز اظهار کرد: هر سه این مجموعه‌ها احتمالا و با فرض شرایط عادی و تعطیل نشدن پروژه‌ها به دلیل ویروس کرونا امسال در پاییز و زمستان به پخش می‌رسند.

,

منبع: صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه