اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد؛

اصلاح‌طلبان به بلندگوی مطالبات غربی‌ها تبدیل شده‌اند

اصلاح‌طلبان به بلندگوی مطالبات غربی‌ها تبدیل شده‌اند
حمیدرضا ترقی گفت: اصلاح طلبان غرب زده کاملا خود را به غرب فروخته اند و امروز به نشخوار خواسته های غرب در کشور و بلندگوی خواسته های غرب در داخل کشور ما تبدیل شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به مجموعه موضع گیری های جریان اصلاحات و سران آنها در قبال مسائل معیشتی و مشکلات کنونی کشور گفت: این مسئله نشان می دهد امروز عناصری که سهم بسیار فراوان و زیادی در پدید آمدن چنین شرایط اقتصادی برای کشور داشته اند و بیش از سه دهه سرنوشت اقتصادی کشور را به اینجا رسانده اند و عامل افزایش و کمک کننده سیاست های تحریم ها علیه ایران بوده اند؛ امروز با کمال جسارت و وقاحت تقصیر این مشکلات را به گردن نظام می اندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آنان با فرار رو به جلو سعی می کنند نقش خود را در پدید آوردن تمامی  مشکلات در کشور در افکار عمومی جامعه به فراموشی بسپارند و به گونه ای افکار جامعه را منحرف کنند تا اجتماع متوجه نقش جریان اصلاحات در پدید آمدن این وقایع نشود.

,

فرار روی به جلوی اصلاحات برای شانه خالی کردن از پدید آمدن وضع اقتصادی موجود

, فرار روی به جلوی اصلاحات برای شانه خالی کردن از پدید آمدن وضع اقتصادی موجود, فرار روی به جلوی اصلاحات برای شانه خالی کردن از پدید آمدن وضع اقتصادی موجود,

وی افزود: معتقدم این افراد دیوث های سیاسی هستند که با کمال وقاحت در تمامی بحران ها و گرفتاری های پدید آمده برای ملت ایران سهیم هستند؛ اما با کمال گستاخی سعی می کنند که مشکلات را به رقیب خود و یا به نظام نسبت دهند.

,

ترقی بیان کرد: در تحلیل عملکرد این جریان می توان گفت که با توجه به نقش دولت اصلاحات در مذاکره با آمریکا و کرنش آنان در برابر آمریکا منجر به اعلام ایران به عنوان محور شرارت شد و مذاکرات و انفعالات نتوانست موضع آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: تجربه ای که از دولت اعتدال داشتیم این بود که علی رغم توافق ۵+۱ و انجام مذاکرات طولانی دو ساله با غربی ها نتیجه ای که ما شاهد بودیم  از بین رفتن و مرگ این توافق نامه به وسیله خود اروپا و آمریکا بود که این مسئله هیچ نتیجه ای برای ملت ایران نداشت.

,

حماقت سیاسی جریانی که راه نجات را رفتن به کوچه بن بست مذاکره می داند

, حماقت سیاسی جریانی که راه نجات را رفتن به کوچه بن بست مذاکره می داند, حماقت سیاسی جریانی که راه نجات را رفتن به کوچه بن بست مذاکره می داند,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: پافشاری دوباره عوامل اصلاحات در داخل کشور برای اینکه راه حل مشکلات مذاکره با آمریکا است، ناشی از حماقت سیاسی این جریان و یا مزدوری آنان برای آمریکا و غرب است که راه رفته و بن بست را مجددا پیش روی ملت ایران بگذارند که تنها راه نجات را رفتن به کوچه بن بست مذاکره و اتکا و سازش با غرب می دانند.

,

وی ابراز کرد: این نوع سیاست نشان دهنده این است که اصلاح طلبان غرب زده کاملا خود را به غرب فروخته اند و امروز به نشخوار خواسته های غرب در کشور و بلندگوی خواسته های غرب در داخل کشور ما تبدیل شده اند.

,

ترقی ادامه داد: آنان به جای آنکه اشتباهات خود را برای مردم بیان کنند و از ملت ایران به دلیل این مسیر اشتباه عذرخواهی کنند، به جای آنکه قصور و کوتاهی خود را در اجرای سیاست های خردمندانه رهبری به منظور حل مشکلات کشور  اعتراف کنند و به جای آنکه نقش ناکارآمدی خود را در بهبود شرایط کشور و عدم تحقق وعده هایی که به مردم داده اند، تبیین کنند؛ باز هم بر همان سیاست اشتباه و غلط خود در زمینه کوتاه آمدن در برابر غرب اصرار می روزند.

,

جریان غرب زده به زودی به انزوای سیاسی می رود

, جریان غرب زده به زودی به انزوای سیاسی می رود, جریان غرب زده به زودی به انزوای سیاسی می رود,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جریان اصلاحات می خواهند کشور و ملت ایران را به سمت باتلاقی ببرند که جز تصمیم در برابر آمریکا و جز بازگشت و ارتجاع به قبل از انقلاب نتیجه ای دیگری ندارد؛ معتقدم اینان چون خود به بن بست رسیده اند، تصور می کنند که ملت ایران نیز به بن بست رسیده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت ایران با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری به سمت اهداف و آرمان های خود در حال حرکت است، خاطر نشان کرد: این چالش ها و مشکلاتی که توسط عوامل ناکارآمد اصلاح طلب در کشور ما پدید آمده ناشی از اتحاد توطئه های بین المللی و غرب با اصلاح طلبان داخلی است که ان شاالله به زودی از آنان عبور خواهیم کرد و این جریان و تفکر به انزوای سیاسی خواهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه