اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد

اجرای ارتقای امنیت اجتماعی "فاتح ۲"در قزوین/ ۱۲۸ کیلو تریاک کشف شد

اجرای ارتقای امنیت اجتماعی "فاتح ۲"در قزوین/ ۱۲۸ کیلو تریاک کشف شد
سردار مهدی حاجیان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین و توفیق پلیس در زمینه دستگیری و کشفیات در این طرح خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طرح فاتح ۲ به منظور پاسخ به درخواست شهروندان و افزایش امنیت عمومی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۷ پایه قلیان و ادوات دخانی و ۱۳ ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد و ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیرشدند.

,

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

,

حاجیان تصریح کرد: بازدید از ۷۵ باب واحد صنفی و پلمب سه واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۱۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱۵ ثوب البسه نامتعارف و یک هزار و ۱۴۳ قلم لوازم آرایشی قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۲ بوده است.

,

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام‌تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجارشکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و قصد اختلال در نظم عمومی داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و در تامین امنیت جامعه مشارکت داشته باشند.

,

کشف ۱۲۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس
وی در ادامه از کشف ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار نفر در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان خبر داد.

, کشف ۱۲۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس,
,

حاجیان اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فرد یا افرادی با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری و قصد انتقال آن به شمال و غرب کشور را دارند.

,

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بلافاصله اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت و ماموران اتتظامی با کنترل راه‌های ارتباطی این استان در محور رفسنجان-شهر بابک موفق به شناسایی این ۲ خودرو شده و آنها را متوقف کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از این ۲ خودرو ۱۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد و چهار نفر در این خصوص دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه