اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر خواف خبر داد؛

جان باختن کوهنورد رشتخواری بر اثر سقوط از کوه

جان باختن کوهنورد رشتخواری بر اثر سقوط از کوه
هادی رمضانی گفت: جسد طبیعت‌گرد میانسال رشتخواری بعد از گذشت چند ساعت جستجو در ارتفاعات کوه‌های روستای سده از توابع شهرستان خواف پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف صبح امروز از پیدا شدن پیکر طبیعت گرد 45 ساله رشتخواری بعد از چندین ساعت تلاش امدادگران این جمعیت در ارتفاعات روستای سده از توابع شهرستان خواف خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در تشریح این خبر، اظهار داشت: گزارشی مبنی بر مفقودی یک طبیعت گرد در منطقه معروف به نام محلی (کفتر دره) در 60 کیلومتری محور خواف به رشتخوار به این جمعیت اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خواف در ادامه افزود: پس از دریافت خبر و هماهنگی با مرکز EOc استان، کار فراخوان و هماهنگی با تیم امدادونجات کوهستان شهرستان خواف انجام و تعداد 5 نفر به منطقه اعزام شدند.

رمضانی با اشاره به اینکه جسد این طبیعت‌گرد در ساعت 3 بامداد روز گذشته پس از جستجوی چند ساعت پیدا شد، گفت: نجاتگران این جمعیت بلافاصله به محل اعزام و عملیات جستجو را از ساعت 20:15 دقیقه شب گذشته آغاز و در نهایت ساعت 3بامداد  با تلاش امدادگران این جمعیت پیکر بی جان این طبیعت گرد در ارتفاعات منطقه پیدا شد.

وی در پایان از همکاری نیروهای مردمی، انتظامی و محیط زیست با این جمعیت قدرانی کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه