اخبار داغ

با تصویب در شورای فرهنگ عمومی؛

10 کارگروه تخصصی فرهنگی در مروست راه‌اندازی شد

10 کارگروه تخصصی فرهنگی در مروست راه‌اندازی شد
با تصویب در شورای فرهنگ عمومی 10 کارگروه تخصصی در مروست راه‌اندازی شد تا مشکلات و معضلات هر بخش را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی مروست با حضور امام‌جمعه این بخش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

طی جلسه شورای فرهنگ عمومی مروست در روز یکشنبه هشتم تیرماه کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی مروست تشکیل شد.

,

حجت‌الاسلام سید علی ‌محمد حسینی امام‌جمعه مروست در این جلسه توجه اعضای شورای فرهنگ عمومی به مصوبات شورا را خواستار شد و گفت: همه مسئولینی که به‌عنوان عضو در این شورا هستند و تصمیمات مهمی در این جلسات مصوب می‌کنند، زمانی این تصمیمات ارزشمند خواهد بود که در عمل اجرا و نتایج آن در جامعه قابل‌مشاهده باشد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی مروست افزود: شورای فرهنگ عمومی همان‌طور که از اسم آن مشخص است حوزه وسیعی از مسائل مختلف جامعه را در برمی‌گیرد که شامل اخلاق، حقوق شهروندی، احترام به یکدیگر، کسب‌وکار و حقوق مصرف‌کنندگان، تکریم ارباب‌رجوع و بسیاری از مسائل دیگر جامعه است و حضور اعضا در جلسه بیانگر مسئولیت‌پذیری و تعهد است.

,

وی با تأکید بر اینکه هر کس در هر جایگاهی که حضور دارد باید خود را خدمتگزار مخلص برای مردم بداند اظهار داشت: هر قدم و کلام و طرح و برنامه خوبی که بردارید برای شما ماندگار خواهد بود و اجر و پاداش آن‌هم نزد خدای متعال محفوظ است.

,

 

,

رصدخانه سرمایه اجتماعی و فرهنگی در مروست تشکیل می‌شود

, رصدخانه سرمایه اجتماعی و فرهنگی در مروست تشکیل می‌شود, رصدخانه سرمایه اجتماعی و فرهنگی در مروست تشکیل می‌شود,

حجت فلاحتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: بررسی زمینه‌ها و آثار فرهنگی مرتبط باسیاست اجرای طرح و برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی در شهرستان به‌منظور اطمینان از همسویی آن‌ها و نبود مغایرت با اصول فرهنگ بومی و تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان و تشکیل رصدخانه سرمایه اجتماعی و فرهنگی از برنامه‌های در دستور کار شورای فرهنگ عمومی خواهد بود.

,

, ,

دبیر شورای فرهنگ عمومی مروست بابیان اینکه کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی مروست به‌منظور ورود جدی‌تر به مسائل و معضلات منطقه با عضویت اعضا راه‌اندازی خواهد شد، اذعان داشت: در تلاشیم با بررسی تخصصی مشکلات و معضلات فرهنگی در جهت عملیاتی نمودن مصوبات شورا برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

,

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های فرهنگی خود را قبل از اجرا در این شورا تبیین کنند و آثار فرهنگی آن بررسی و پس از تصویب اجرایی شوند.

,

 

,

راه اندازی 10کارگروه تخصصی در مروست

, راه اندازی 10کارگروه تخصصی در مروست, راه اندازی 10کارگروه تخصصی در مروست,

لازم به ذکر است طبق پیشنهاد اعضای شورای فرهنگ عمومی کارگروه‌های تخصصی ده‌گانه شورا تصویب و مقرر شد مسئولین کارگروه‌ها ضمن بررسی آسیب‌شناسی معضلات و مشکلات در هر کارگروه راهکارهای رفع مشکلات و ارتقاء سطح فرهنگ اجتماعی را به‌صورت تخصصی و کارشناسی شده جمع‌بندی و پس از طرح موضوع در شورا و تصویب نهایی توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی جهت اجرا ابلاغ گردد.

,

گفتنی است کارگروه تخصصی «زنان، حجاب و عفاف»، «خانواده و ازدواج»، «حقوق شهروندی»، «مدیریت مصرف»، «مواد مخدر و سلامت»، «جوانان و آسیب‌های اجتماعی»، «رسانه و فضاهای مجازی»، «مراسمات و آسیب‌ها و تحریفات دینی»، «اشتغال و سرمایه» و «تحقیق و پژوهش‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی» 10 کارگروه‌های تخصصی هستند که در بخش مروست در راستای بررسی مشکلات و معضلات و آسیب‌ها راه‌اندازی شده‌اند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه