اخبار داغ

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

نقش بانوان در ترویج ایثار و شهادت برجسته شود

نقش بانوان در ترویج ایثار و شهادت برجسته شود
محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در اجرای برنامه های دفاع مقدس باید مردمی کردن و برجسته کردن نقش بانوان در آفرینش ایثار و شهادت مد نظر قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، فریبا محمدلو در جلسه شورای راهبردی زنان با محور دفاع مقدس اظهار داشت: لازم است تمام حوزه های فرهنگی در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس و تاثیر بانوان در این دوران برنامه های محتوایی را تدوین و اجرا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های متناسب با دفاع مقدس در طول سال و به دور از موازی کاری توزیع و اجرا می شود، افزود: در اجرای برنامه ها باید مردمی کردن و برجسته کردن نقش بانوان در آفرینش ایثار و شهادت مد نظر قرار گیرد.

,

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و پاسداشت این فرهنگ وظیفه همه مردم و مسوولان است.

,

خاطرات مادران شهدا در استان اردبیل گردآوری می‌شود

, خاطرات مادران شهدا در استان اردبیل گردآوری می‌شود, خاطرات مادران شهدا در استان اردبیل گردآوری می‌شود,

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه توسط دستگاههای فرهنگی ، دینی و ورزشی استان خبر داد و گفت: نقد و بررسی آثار ادبی دفاع مقدس، نشست های ویژه راهیان نور، برگزاری همایش قلم، نمایشگاه عکس و اسناد و برگزاری تئاتر سنگر از جمله این برنامه ها می باشد.

,

وی با اشاره به شناسایی ۱۱ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در دستگاههای اجرایی از برنامه ریزی برای جمع آوری خاطرات آنان، افزود:  اجرای طرح معینه و ثبت خاطرات هزار و ۴۰ مادر شهید استان اشاره کرد و گفت: خاطرات جمع آوری شده در قالب کتاب منتشر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه