اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت عنوان کرد؛

لزوم اقدام قاطع برای حل معضل رودخانه زنگمار/ گلایه از کم لطفی‌ برخی مسئولان

لزوم اقدام قاطع برای حل معضل رودخانه زنگمار/ گلایه از کم لطفی‌ برخی مسئولان
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: مشکل رودخانه زنگمار پلدشت بارها در مجمع سلامت پلدشت مطرح و مصوبه هایی در این مورد وجود دارد ولی اقدام قاطی از سوی دستگاه های متولی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیدین رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آخرین وضعیت رودخانه زنگمار پلدشت گفت: حفظ سلامت و مقابله با قانون شکنی در حوزه سلامت از مهمترین وظایف شبکه بهداشت و درمان به حساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

وی تصریح کرد: طبق بررسی هایی که صورت گرفته رودخانه زنگمار پلدشت به دلیل کم لطفی ها برخی ادارات دخیل به محیطی آزار دهنده و آلوده تبدیل شده است.

,

وی اظهار کرد: بوهای ناخوش آیندی که از این رودخانه متصاعد می شود امکان آسیب رساندن و بیمار کردن همشهریان را دارد.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: مشکل رودخانه زنگمار پلدشت بارها در مجمع سلامت پلدشت مطرح و مصوبه هایی در این مورد وجود دارد ولی اقدام قاطی از سوی دستگاه های متولی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

,

به گفته وی طبق مصوبه ها؛ گزارشات اقدامات در این زمینه باید هر ۳ ماه به شبکه بهداشت و درمان ارسال می شد که متاسفانه صورت نگرفته است.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: دستگاه های متولی باید هرچه سریعتر اقدام قاطعی برای حل این معضل انجام دهند، در غیر اینصورت عواقب ناشی دامن گیر آنها می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه